Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jalpa lalani 'Zoya'

Abstract

3  

Jalpa lalani 'Zoya'

Abstract

यादों को सहेज लूं

यादों को सहेज लूं

1 min
201


उन तस्वीरों को कैद कर लूं दिल के कैमरे में,

उन यादों को ज़रा सहेज लूं मन  के कमरे में।


दौर-ए-मसरूफ़ियत  में छूट  न  जाए जज़्बात,

उन लम्हों को  बंद कर लूं  वक़्त के पिंजरे में।


सफ़र-ए-ज़ीस्त में मिली है चंद खुशियां 'ज़ोया',

भूल न जाना उन ख़ुशियों को ग़म के अँधेरे में।

11th June 2021/ Poem 24


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract