Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shailaja Bhattad

Abstract

5.0  

Shailaja Bhattad

Abstract

स्वच्छंद विचार

स्वच्छंद विचार

1 min
692




जिम्मेदारियों के कद रोज बढ़ते ही रहे।

अरमानों के बवंडर उठते ही रहे ।

तूफानों से आकर झकझोरते रहे।

पर मुस्कान को कभी फीका न कर सके।

मेरी मंजिल के सफर को कभी मोड़ न सके।


हौसले ही है जो सपनों से रूबरू कराते हैं ।

तकदीर को तस्वीर बना देते हैं।

उम्मीद को हकीकत में बदल देते हैं।

नामुमकिन को शब्दकोश से हटा देते हैं।






Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract