Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

V. Aaradhyaa

Abstract

4  

V. Aaradhyaa

Abstract

गैर ना समझना हमें

गैर ना समझना हमें

1 min
326



अब कहां वो वक्त जो कल साथ गुजारा करते।

एक दूजे बिना अधूरे और एक दूजे पर मरते।।


क्यों दोष दूजे को दे एक बार मन में लेते झांक।

जितने सुख दुःख साझा होते उतने लेते बांट।।


क्यों समझते हो गैर किसी को नहीं है वो पराए।

जब बारी थी हमारी,राज दिल के नहीं बताए।।


हक मेरा भी उतना जितना अपना समझते हो।

गैर ना समझना हमें जब अपना समझते हो।।

           


Rate this content
Log in