Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Snehil Thakur

Tragedy Classics Fantasy

4  

Snehil Thakur

Tragedy Classics Fantasy

संयोग

संयोग

1 min
158


बहुत जल्दी में थे तुम

आनन-फानन में राय बना दी, 

बिना कुछ पूछे या परखे

मुझपे मोहर लगा दी,


विनती मैं करती रही बार-बार 

तुमने एक न सुनी मेरी गुहार,

न उतरे सच्चाई की गहराई में

नाखु़श नागवारा सकुचाई मैं,


न जाने क्या कमी रह गई

मैं बेसबब तुमसे दूर होती गई,

फटने दो गुबार गलतफहमियों का 

उतर जाने दो अव्यक्त बोझ दिलों का,


बीती बातों को महज़ संयोग न मानना

किताब जिंदगी की सीखना और सिखाना।


Rate this content
Log in