Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SARVESH KUMAR MARUT

Romance

4.3  

SARVESH KUMAR MARUT

Romance

मस्त-मस्त सी मेरी प्रिय

मस्त-मस्त सी मेरी प्रिय

1 min
11.7K



मस्त-मस्त सी आँखें प्रिय, मस्त-मस्त से होंठ प्रिय।

मध्यम-मध्यम धड़कन तेरी,नयन कंटीले विशाल प्रिय।

पलकें तेरी विजय पताका, और भौंह तेरा अभिमान प्रिय।

मस्त-मस्त से कन्दुक कपोल, अति काली घटा से केश प्रिय।

हैं अद्भुत तेरे वक्ष हिमालय, और मध्यम-मध्यम स्वास प्रिय।

ग्रीवा तेरी शंख नाद है, कंठक है तेरा प्रिय गान प्रिय।।

तुम हो मेरी मृग नयनी, तू हृदय की सघन उपवन हो प्रिय।

तुम ही मेरी सखी-सहेली, मैं तेरा वृहत अभिमान प्रिय

तुम ही हो साकार हे प्रिय!, और मैं तेरा सर्वेश प्रिय।।

 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance