Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ruchika Rana

Classics

4  

Ruchika Rana

Classics

कृष्ण भजन

कृष्ण भजन

1 min
209


 गीत - मेघा रे मेघा रे

फिल्म - प्यासा सावन

मेरा गाना ---


कान्हा रे! कान्हा रे! 

ओ कान्हा रे! कान्हा रे! 

सुन मेरी इल्तजा रेे

अब तो तू एक बार दर्शन दे जा रे 

ओ कान्हा रे! कान्हा रे ! 

ओ कान्हा रे! कान्हा रे ! 


बंसी की धुन ने मोह लिया ये मन

कुंज-कुंज ढूंढे राधा, ओ मोहन

गोपिन के संग तू रास रचाए

पीर मोरे मन की समझ ना पाए

ओ कान्हा रे! कान्हा रे !


इस पीर की तू ही दवा रे

आकर के तू दर्शन दे जा रे

ओ कान्हा रे ! कान्हा रे !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Classics