Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ashish Pathak

Abstract Romance

4  

Ashish Pathak

Abstract Romance

करीब आना तो बेहिसाब आना

करीब आना तो बेहिसाब आना

1 min
338


आना जब आना मेरे करीब तो बेहिसाब आना ।

मुझे आदत नहीं है इश्क में हिसाब रखने की ।।


मैं हूँ तेरे सामने एक खुली किताब ।

मुझे आदत नहीं है चेहरे पर नकाब रखने की ।।


मुझे शौक नहीं ज्यादा इस दुनिया में रहने का ।

मैं कोशिश करता हूँ तेरी दुनिया बनने की ।।


अगर हो मुझसे रुख़सत तो इस कदर होना ।

कि फिर जरूरत ना रहे कभी ख्वाबों में भी मिलने की ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract