Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

V. Aaradhyaa

Classics Inspirational

4  

V. Aaradhyaa

Classics Inspirational

जूनून है अगर तो

जूनून है अगर तो

1 min
405


अगर आपमें लगन है और,

मेहनत करने का माद्दा है भरपूर

तो कोई भी नहीं ले जा पाएगा,

आपको अपने लक्ष्य से कभी दूर !


पैयां पैयां चलकर करें सफर,

कोई दुविधा ना रखें मन में अगर

आप चल पड़ें हों अकेले और,

आपके साथ ना हो कोई हमसफ़र !


अगर कुछ कर जाने का जूनून,

आपकी तबियत व तासीर में है

तो इस बात से विचलित ना हों कि,

विधाता ने लिखा क्या आपकी तकदीर में है !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Classics