Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Renuka Chugh Middha

Drama

3  

Renuka Chugh Middha

Drama

ज़िन्दगी

ज़िन्दगी

1 min
9


जिन्दगी में बहुत ग़म थे

फिर भी मैं पी गया  


बहुत हसरतें रही बाक़ी

फिर भी मैं जी गया !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama