Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SIDHARTHA MISHRA

Thriller Others

4  

SIDHARTHA MISHRA

Thriller Others

दीपावली

दीपावली

1 min
213


दीपावली की रात में, चमकती है रौशनी,

दीपों में होती है ख़ुशी कि छाया।


रंग-बिरंगे आसमान में फूलता अफसाना ,

पटाखों की चमक में, हर दिल में खिला उजियाला ।


रंगों की रंगत से सजती सड़कों की ओर,

रंगों की बहारों में, छुपा रंगीन भविष्य।


रोशनी से भरा हर घर, दीपों की उत्सव ,

लक्ष्मी की कृपा से, हो घर में खुशियों का आगमन ।


आओ मिलकर मनाएं ये पवित्र पर्व,

दीपावली की रात, मनाए खुशियों का उत्सव ।


Rate this content
Log in