Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anita Sharma

Tragedy Inspirational

3  

Anita Sharma

Tragedy Inspirational

अमृत महोत्सव

अमृत महोत्सव

1 min
231


घर घर तिरंगा लहराया

हमने आजादी का जश्न मनाया,

पर आज भी हमने स्त्रियों के लिए 

अपने विचारों को बदल न पाया।

घूंघट में स्त्री रहे इस सड़ी गली मानसिकता के

आज भी हम गुलाम है,

इस स्वतंत्रता दिवस पर हम स्त्रियों को

भी अपने हिस्से की स्वतंत्रता पाने की दरकार है।

न जाने कब स्त्रियों के जीवन में वो अमृतदिवस आयेगा

जब सभी की नजरों में स्त्रियों को समान समझा जायेगा।


Rate this content
Log in