Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Tragedy

3  

Hrushikesh Satpathy

Tragedy

ଜାଣି ବି ଅଜଣା ପରି

ଜାଣି ବି ଅଜଣା ପରି

1 min
6.9K


ଏକାନ୍ତ ପଣର ସାଥି ହୋଇ ତୁମେ

ରହିଥିଲ ଚିର ଦିନ,

ସବୁଦିନ ପାଇଁ ଛାଡି ଦେଇ ଗଲ

ରହିଗଲା ଅଭିମାନ ।


ଅଭିମାନିନୀ ଗୋ, ମମତା ମନ୍ଦିର

ତୋଳି, ପୁଣି ଭାଙ୍ଗିଦେଲ ,

କାହା ଇସାରାରେ ନିଜକୁ ହଜେଇ

ମୋତେ ପର କରିଦେଲ !


କାହିଁକି କେଜାଣି,ମନରେ ଉଜାଣି

ଆସି ,ପୁଣି ଚାଲିଯାଏ ।

ତୁମ ଛଳନାକୁ ଅଶ୍ରୁ ଧାରା କରି

ଆଖିରୁ ଗଡେଇ ଦିଏ ।


କଳଙ୍କିତ କରି କି ଲାଭ ପାଇଲ

ମୁଁ ପରା ତୁମରି ଜହ୍ନ !

ଶୁଭ୍ରତାରେ ଭରା ମୋର ପୁଣ୍ୟ ତନୁ

ତଥାପି ଜଳୁଛି ମନ ।


ମିଠା ମିଠା ତୁମ ସରଳ କଥାକୁ

"ବେଦ"ଭାବି ନେଇଥିଲି ।

ଭିଜା ଭିଜା ତୁମ ବହଳେ ସ୍ନେହକୁ

ପାଥେୟ ମୁଁ କରିଥିଲି ।


ସେ ସରଳ କଥା,ସେ ଅମାପ ସ୍ନେହ

ମାପୁ ମାପୁ ଖସିଗଲା ।

ଖସି ଯାଇ ସତେ ଆଉ କା'ରାଇଜେ

ହଜିଯାଇ ମିଶିଗଲା ।


କିଛି କ୍ଷଣ ପାଇଁ ଜଳିଗଲା ମୋର

ଛନ୍ଦ ଭରା ଛୋଟ ମନ ।

ଭାଗ୍ୟ ଥାଇ ବି ସେ ଭାଗ୍ୟହରା ହେଲା

ଲିଭି,ହେଲା ସେ ମଳିନ ।


ପରେ ମୁଁ ଭାବିଲି,ସଂସାର ଏଇୟା

କେହି ବି ନିଜର ନୁହଁ ।

ଆପଣା ପଣିଆ ଅଭିନୟ କରି

ହୋଇଯା'ନ୍ତି ଦୁର୍ବିସହ ।


ଧନ୍ୟ ରେ ଦଇବ ସଂସାର ରଚିଲୁ

ମଣିଷେ ମହାନ କରି ।

ନିର୍ବିକାର ହେଲୁ,ନୀରବ ରହିଲୁ

ଜାଣି ବି ଅଜଣା ପରି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy