Mira Biswal

Tragedy Classics

3  

Mira Biswal

Tragedy Classics

ଦାଦନ

ଦାଦନ

1 min
365


ମୋ ରାଜ୍ଯ ଓଡିଶା କେତେ ସୁନ୍ଦର

      ମୁଖ୍ୟମନ୍ତ୍ରୀ ଆମ ଏକ ନମ୍ବର

ଯୋଜନା ତ ପୁଣି ଏଠି ଯେ କେତେ

      ତେଣୁ ମୋ ନାମ ଦାଦନ ଅଟେ ।


କୃଷି କ୍ଷେତ୍ର ରାଜ୍ଯ ଏକ ନମ୍ବର

      ଚାଷୀ ଆତ୍ମହତ୍ୟା ଏଠି ଯେ ସାର

ରୋଜଗାର ଏଠି ହୁଏତ ଶୂନ୍ୟ 

     ସେଥି ଲାଗି ମୁଁ ତ ଆଜି ଦାଦନ । 


ଶିକ୍ଷା କ୍ଷେତ୍ର ଏଠି ବଡ ବ୍ୟାପକ 

    ସମସ୍ତେ ଶିକ୍ଷିତ ସେ ପରିପୋକ 

ଶିକ୍ଷା ସାରି ସବୁ ବେକାର ଏଠି 

    ତେଣୁ ମୁଁ ଦାଦନ ଖଟିବାକୁ ଯାଉଚି ।


ଦାରିଦ୍ର୍ୟ ର ସେହି ଅକୁହା କଥା 

      ଭୋକ ବିକଳ ରେ କାନ୍ଦନ୍ତି ବାପା 

ସବୁ ଦେଖି ମୁଁ ତ ପାରେନା ସହି 

    ତେଣୁ ଟି ଦାଦନ ଖଟୁଚି ଯାଇ । 


  ଗାଁ ଭିଟାମାଟି ବାପା ମା ଙ୍କୁ

      ଛାଡି ଯିବା ପାଇଁ ହୁଏଆମକୁ

କେତେ ଦିନ ଆଉ ଦାଦନ ଥିବି

     ବିଦେଶୀ ମାଟି ରେ ଯାଇ ରହିବି?


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy