Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Tragedy

3  

Hrushikesh Satpathy

Tragedy

ଜୀବନ ଗୀତି

ଜୀବନ ଗୀତି

1 min
1.3K


ମୋ'ପ୍ରିୟ ମଣିଷ
ପ୍ରୀତିରେ ପୀୟୂଷ
ସବୁବେଳେ ହସୁଥାଏ ।

ଅନ୍ୟର ସୁଖକୁ
ଖୋଜିବାକୁ ଯାଇ
ନିଜକୁ ହଜାଇ ଦିଏ ।

ମମତା ରେ ଭରା
ମନ ତା' ନିଆରା,
ଦରଦୀ ତା'ର ହୃଦୟ ।

ଦରଦ ଲୁଚାଇ
ପରକୁ ହସାଇ
ଭୁଲିଯାଏ ମୃତ୍ୟୁ ଭୟ ।

ମୃତ୍ୟୁ ସୁଚିନ୍ତିତ
ବିଧିବଦ୍ଧ ତା'ର
ସମୟ ସୀମା ଅବଧି ।

ତାଆରି ଭାଷାରେ
ମୃତ୍ୟୁର ତାରିଖ
ଖଞ୍ଜି ଦେଇଅଛି ବିଧି ।

ନଗ୍ନ ଧାରେ ଧାରେ
ଝରଣା ଟି ଝରେ
ସାଗରେ ମିଶିବା ପାଇଁ ।

ବିଧିର ବିଧାନ,
ମହୋଦଧି ମାନ
ଝରଣା ହିଁ ଥାଏ ଗାଇ ।

ବନ୍ୟାରେ ଉତ୍ପ୍ଳୁତ
ନଦୀ ନଗ୍ନ ଶଯ୍ୟା
ଗତି ପଥ ଟାଳିଥାଏ ।

ଭାଗ୍ୟ ତା'ରାସ୍ତାରେ
ପ୍ରଚ୍ଛନ୍ନ ପ୍ରୟାସ
ମୃତ୍ୟୁକୁ ଦୁରେଇ ଦିଏ ।

ହେ ପ୍ରିୟ ମଣିଷ
ସୁଦୀର୍ଘ ଆୟୁଷ
କଳ୍ପୁଛି,ମୁଁ କଳ୍ପୁଥିବି ।

ତୁମରି ନୀତି ହିଁ
ମୋ'ଜୀବନ ଗୀତି,
ଗାଉଛି,ମୁଁ ଗାଉଥିବି ।

ଜୀବନେ ହେଉ ବା
ମରଣ ରେ ହେଉ
ତୁମ ସ୍ଵାକ୍ଷର କୁ ନେଇ ।

ଲେଖିବି ଲେଖିବି
ହୃଦୟେ ଲେଖିବି
ବିଧି କୁ ଭ୍ରୁକ୍ଷେପ ନାହିଁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy