Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Trushna Das

Abstract Tragedy Others

4.0  

Trushna Das

Abstract Tragedy Others

ЁЯШФ рмдрнБрморнЗ рмкрм░рм╛ рм╕рм╛рмЧрм░ ЁЯШФ

ЁЯШФ рмдрнБрморнЗ рмкрм░рм╛ рм╕рм╛рмЧрм░ ЁЯШФ

1 min
242


рммрм╣рм┐ рмпрм╛рмЗрмерм┐рм▓рм┐ рморнБрмБ рмирмжрнА рм╣рнЛрмЗ 

рмнрм╛рммрм┐ рмдрнБрмормХрнБ рморнБрмБ рмирм┐рмЬрм░ рмХрм╛рмЗрмБ

рмдрнБрморнЗ рмкрм░рм╛ рм╕рм╛рмЧрм░

рмХрм░рм┐рмм рмХрм┐ рмкрм╛рмЗрмБ рмпрнЗ рмШрм░ рм╕рмВрм╕рм╛рм░редред


рмдрнБрморнЗ рмкрм░рм╛ рм╕рм╛рмЧрм░

рмЦрнБрммрнН рм╢рнАрмШрнНрм░ рмХрм░рм┐ рмирм┐рмЕ рм╕рморм╕рнНрмдрмЩрнНрмХрнБ рмирм┐рмЬрм░

рмЯрм╛рмгрм┐ рмирм┐рмЕ рмкрм╛рмЦрмХрнБ рмдрнБрморм░

рмкрнБрм░рм┐ рмЧрм▓рнЗ рм╕рнНрн▒рм╛рм░рнНрме рмдрнБрморм░ 

рмлрм┐рмЩрнНрмЧрм┐ рмжрм┐рмЕ рмдрнБрморнЗ рмХрм░рм┐ рмкрм░редред 


рмкрм╛рмЦрмХрнБ рмЯрм╛рмгрм┐рм▓ рморнЛрмдрнЗ рмХрм░рм┐рммрм╛рмХрнБ рмШрм░ рм╕рмВрм╕рм╛рм░

рмЬрм╛рмгрм┐рм▓рм┐ рм╕рнЗрмдрнЗрммрнЗрм│рнЗ рмдрм╛рм╣рм╛ рмерм┐рм▓рм╛ рммрм╛рм▓рм┐ рмШрм░

рмпрнЗрмдрнЗрммрнЗрм│рнЗ рмдрнБрморнЗ рморнЛрмдрнЗ рмЫрм╛рмбрм┐ рмЪрм╛рм│рм┐рмЧрм▓

рморнЛ рм╕рмкрмирмХрнБ рмХрм░рм┐ рмЪрнБрм░рморм╛рм░ 

рммрнБрмЭрм┐рмЧрм▓рм┐ рморнБрм╣рм┐рмБ рмдрнБрморнЗ рмкрм░рм╛ рм╕рм╛рмЧрм░

рмдрнБрмо рм░рнВрмк рм╣рнЛрмЗ рмкрм╛рм░рнЗ рмХрнЗрмдрнЗ рмнрнЯрмЩрнНрмХрм░редред 


рмдрнБрморнЗ рмкрм░рм╛ рм╕рм╛рмЧрм░

рм╣рнЛрмЗ рмерм┐рм▓рм╛ рморнЛрмдрнЗ рмкрнНрм░рнЗрмо

рмжрнЗрмЦрм┐ рмдрнБрмо рм╢рм╛рмирнНрмд рм░рнВрмк

рмдрнБрмо рмкрм╛рмЦрнЗ рм░рм╣рм┐рм▓рм┐ рмХрм░рм┐ рмШрм░ 

рм╣рнЗрм▓рнЗ рмдрнБрмо рмнрм┐рмдрм░рнЗ рмерм┐рммрм╛ рмкрнНрм░рмдрм╛рм░рмгрм╛рм░ рм▓рм╣рм░рнА рмЭрмб

рмнрм╛рмЩрнНрмЧрм┐ рмжрнЗрм▓рм╛ рморнЛ рмШрм░, рморнЛ рм╕рмкрми

рм╣рм░рм╛рмЗ рмжрнЗрм▓рм┐ рморнБрмБ рморнЛрм░ рмкрм░рм┐рмЪрнЯредред


рмирм┐рмирнНрмжрнБрмЫрм┐ рморнБрмБ рмЖрмЬрм┐ рморнБрмБ рмирм┐рмЬрмХрнБ 

рмХрм┐рмЖрмБ рмХрм░рм┐ рмерм┐рм▓рм┐ рммрм┐рм╢рнНрн▒рм╛рм╕ рмдрнБрмо рмХрмерм╛рмХрнБ 

рммрм╣рм┐ рмпрм╛рмЗрмерм┐рм▓рм┐ рмдрнБрмо рмкрм╛рмЦрмХрнБ 

рми рммрнБрмЭрм┐ рмдрнБрмо рмЫрм│рмирм╛рмХрнБ

рмЖрмЬрм┐ рморнБрмБ рмирм┐рмЬрмХрнБ рмХрм░рм┐рмЫрм┐ рмзрм┐рмХрнНрмХрм╛рм░ 

рмХрм┐рмЖрмБ рмЫрмирнНрмжрм┐ рм╣рнЛрмЗ рмерм┐рм▓рм┐, рм╕рморнНрмкрм░рнНрмХ рм╕рнЗрмЗ рмкрнНрм░рнЗрморм░

рмпрм╛рм╣рм╛ рмерм┐рм▓рм╛ рмдрнБрмо рмкрм╛рмЗрмБ рмЦрнЗрм│ рм╕рммрнБрмжрм┐рмирм░

рмнрм╛рммрм┐ рмЧрнЛрмЯрм╛рмП рмХрмерм╛, рммрнБрмЭрм╛рмЙрмЫрм┐ рмирм┐рмЬ рмормирмХрнБ рморнЛрм░ 

рмдрнБрморнЗ рмкрм░рм╛ рм╕рм╛рмЧрм░

рм╣рнЛрмЗрмм рмХрм┐ рмХрнЗрммрнЗ рмХрм╛рм╣рм╛рм░!!!!!


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract