Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Aparti Charan Sethi

Comedy

3  

Aparti Charan Sethi

Comedy

ଯୁଗଟା‌ ଏମିତି ହେଇଛି

ଯୁଗଟା‌ ଏମିତି ହେଇଛି

1 min
901



ଯୁଗଟା ଏମିତି ହେଇଛି,

ଧନୀଠୁଁ ଗରୀବ ସଭିଏଁ ଚାହାନ୍ତି

ରିଲିଫ କୋଉଠି ମିଳୁଛି,

ଚାଉଳ ଦି'କିଲେ ମିଳୁଥାଉ ବରଂ

ସେଥିପାଇଁ ତେଲ ପୋଡ଼ୁଛି,

ଯୁଗଟା‌ ଏମିତି ହେଇଛି ।


ମାସକୁ ଦରମା ପାଉ ପଛେ ପୁଅ

ବାପାର ଭତ୍ତାକୁ ଆଣୁଛି,

କୋଠାପରେ‌କୋଠା ବାଡେଇକି କିଏ

ଇନ୍ଦିରା ଆବାସ ଛାଡୁଛି ?

ଯୁଗଟା‌ ଏମିତି ହେଇଛି ।


କାଳିଆ ଯୋଜନା ହେଲାନାହିଁ ବୋଲି

ମନ ଭାରି ଘାଣ୍ଟି ହେଉଛି,

ସତେ କି ଆମର ହାଡ଼ଭଙ୍ଗା ଧନ

ଆଉ କିଏ ଖାଇଯାଉଛି,

ମାଗଣା ସାମଗ୍ରୀ ହାତଛଡ଼ା ହେଲେ

କାହିଁକି ଏମିତି ବାଧୁଛି ?

ଭାଇ,ଯୁଗଟା‌ ଏମିତି ହେଇଛି ।


ପାଖ ଲୋକ ଯଦି ଅଲଗା ଅଲଗା

ରାସନ କାର୍ଡ କରିଛି,

ମାଗଣା ରିଲିଫ ଯଦିବା ପାଉଛି

ମୋ ଦେହ କାହିଁ ଜଳୁଛି,

ଏହାଦେଖି ସ୍ତ୍ରୀ ଗାଳି କରି ନିତି

ମୋତେ ଯା ହୀନସ୍ତା କରୁଛି ।


ଏ ଯୁଗଟା ଏମିତି ହେଇଛି, ।


ଟିପ ଦେବାପାଇଁ ଡିଲର‌ ପାଖକୁ

ଠେଲିକି ମୋତେ ପଠ‌ଉଛି,

ଘର ଚାଉଳକୁ ବିକି ଦେଇ ଏହି

ରିଲିଫି ଚାଉଳ ରାନ୍ଧୁଛି,

କି ମହିଳା ଗୋଷ୍ଠୀ କରିଛି କେଜାଣି

ଡେଲି ସଞ୍ଜବେଳେ ଯାଉଛି,

ଏ ଯୁଗଟା ଏମିତି ହେଇଛି ।


ମହିଳା ମଣ୍ଡଳ ସୁଧ ଟଙ୍କା ପାଇଁ

ପ୍ରାୟ ଗଣ୍ଡଗୋଳ କରୁଛି ।

ଯୁଗଟା‌ ଏମିତି ହେଇଛି ।


ଭୋଅଟ‌ ବେଳରେ ମାଗଣା ନୋଅଟ

ଯଦି କିଏ ବେଶୀ ପାଇଛି,,

ମୁଁ ଯଦି ନୋଟ୍ ଅଳପ‌ ପାଇଛି

ମୁଣ୍ଡ ମୋ ବିଗିଡିଯାଉଛି,

ସଭିଙ୍କଠୁଁବୋକା ଅଜ୍ଞ ବୋଲି ନିଜେ

କାହିଁକି ଫିଲିଙ୍ଗି‌ ହେଉଛି,

ଏ ଯୁଗଟା ଏମିତି ହେଇଛି ।


ଦାମୀ ଗାଡ଼ି ଚଢି ସୁନା ଦେହେ ଭରି

ରିଲିଫ କିଏ ବା ଛାଡୁଛି,

ମାଗଣା ମିଳିଲେ ବାପା ପୁଅଙ୍କର

ଭିନ୍ନେ ନାଁ ଲେଖା ହେଉଛି,

ପ୍ରତି ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ମଣିଷ କାହିଁକି

ସ୍ଵାର୍ଥ ପାଇଁ ଲକ୍ଷ୍ୟ ରଖୁଛି ?

ଏ ଯୁଗଟା ଏମିତି ହେଇଛି ।


ଛୋଟବଡ କରି ଏହି ଦୁନିଆଁରେ

ପ୍ରାୟ ହେଲେଣି ଭିକାରୀ,

ଦାମୀ ଭିକାରୀଏ ଲାଞ୍ଚ ଭିକ୍ଷା ମାଗି

ଦେଶକୁ ଦେଲେଣି ସାରି,

ପ୍ରକୃତ ଭିକାରୀ ପାତ୍ର ଖାଲି ଦେଖ

ଅପାତ୍ରେ ଭିକ୍ଷା ପୁରୁଛି,

ଯୁଗଟା ଏମିତି ହେଇଛି ।


କ୍ରମଶଃ...



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy