Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ansuman Swain

Comedy

4.1  

Ansuman Swain

Comedy

ମୋ ବୋହୂ କାହାଣୀ

ମୋ ବୋହୂ କାହାଣୀ

1 min
389



ପୁଅ ବାହା କରି ଆଣି ଥିଲି ବୋହୂ 

   ଖେଳିଲା ମହାଭାରତ

ଅଳତା ଲିଭିନି ଛ` ମାସ ହୋଇନି

  ଦେଲା ସେ ବଡ଼ ଆଘାତ ।


ପୁଅ ଠାରୁ ମୋତେ ଅଲଗା ରଖିବ

   କହୁଅଛି ପ୍ରତି ଦିନ 

ଛବିଶି ବର୍ଷର ସମ୍ପର୍କ କୁ ମୋର

   କରୁଅଛି ସିଏ ଚ୍ଛିନ୍ନ ।



ଅନ୍ତଚିରି ମୁହିଁ ଜନମ ଦେଇଛି

    ସିଏ ମୋ ବିଶିକେସନ

ତାହାରି ଠାରୁ ମୁଁ ଦୁରେଇ ରହିଲେ 

   କେମିତି ବୁଝିବ ମନ ।



ରୋଷେଇ ବାସରେ ନାହିଁ ତାର ମନ

   ନାହିଁ ପୂଜା ଅରଚନା 

ସୁଅଁ ପାଉଡର ମୁହଁରେ ମାଖିଲେ 

   ହୁଏ ସେ ସଦା ଦିୱାନା ।



ଫର ,ଫର କରେ ବାଳକୁ ତାହାର

   ହୁଏ ସେ ନିତି ଫେସନ 

ଲେହେଁଙ୍ଗା ,ଟୁପିସ୍ ପିନ୍ଧି ଦେଇ ଘରେ

   ହଜାଏ ସଭିଙ୍କ ଜ୍ଞାନ ।



ଶଶୁରକୁ ଭାବେ ନଖର ମଳି ସେ

  ମୋତେ ଭାବେ ସେ ପାପୋଛ

ସ୍ବାମୀକି ଭାବେସେ ଚାକର ପରିକା 

   ନାହିଁ ତାର ମନେ ସ୍ୱଚ୍ଛ ।



ଏମିତିକା ବୋହୂ ଘରକୁ ଆଣିଲି

   ପାଇଲି ବହୁତ ଶିକ୍ଷା 

କିଏ ବା ଜାଣିଛି ଭିତରେ ପଶିଛି

  ଦେବ ବୋଲି ବଡ଼ ଧୋକା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy