Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ansuman Swain

Comedy

3  

Ansuman Swain

Comedy

ଶାଳୀ ପ୍ରେମ ଭାରି ମିଠା

ଶାଳୀ ପ୍ରେମ ଭାରି ମିଠା

1 min
209


ଶାଳୀ ପ୍ରେମ ଭାରି ମିଠାରେ ଭାଇନା

   ଶାଳୀ ପ୍ରେମ ଭାରି ମିଠା

ଆଉ ସବୁ ପ୍ରେମ ଲାଗେତ ଗହନ

   ପତ୍ନୀ ପ୍ରେମ ଭାରି ଖଟା ।


ଶଶୁର ଘରକୁ ଶାଳୀ ଶୋଭା ଦିଶେ

   ଶାଳୀ ବିନା ସବୁ ଛିନ୍ନ

ଶାଳୀର ବାସନା କରେ ଆନ ମାନ

  ସୁଖେ ବିତେ ପ୍ରତି ଦିନ ।


କେତେ ଶାନ୍ତି ଲାଗେ ତାହାରି ପରସ 

    ଦିଏ ବହୁ ହସ ଖୁସି

ପ୍ରେମର ଭଣ୍ଡାର ଶାଳୀର ହୃଦୟ 

    କଥା କହେ ହସି,ହସି ।


ଶାଳୀ ବିନା ସୁଖ ନାହିଁତ ଜୀବନେ

   ଶାଳୀତ ମୁକୁତା କଶି

ଶାଳୀ ନୁହେଁ ପରା ପଲ୍ଲୀ ଫୁଲ ଭାଈ

   ସୁଖୀ ଗଲେ ହେବ ବାସୀ ।



Rate this content
Log in