Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ansuman Swain

Children Stories

3  

Ansuman Swain

Children Stories

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ

1 min
141



କୀର୍ତ୍ତି କୀରିଟିନି ଉତ୍କଳ ଜନନୀ

   ଧନ୍ୟ ତା କଳା ସ୍ଥାପତ୍ୟ

ବୀର ପ୍ରସବିନି ସବୁଜ ବନାନୀ

    ଧନ୍ୟ ତା ଓଡ଼ିଶୀ ନୃତ୍ୟ ।


ବିଶ୍ୱ ଯା ବନ୍ଦଇ ବୀର ପୁତ୍ର ଗାଥା

     ସନ୍ତାନ ଏହି ଜାତିର

ପୁଣ୍ୟତୋୟା ଏହି ଉତ୍କଳ ଭୁବନ

   ସରି କେ ନୁହେଁ ତାହାର ।


ଓଡ଼ିଆ ପୁଅ ମୁଁ ଗର୍ବ କରେ ମୋର

    ଭାଷା ଆଉ ବେଶ ପାଇଁ

ଭାଇଚାରା ଭାବ ରକ୍ତେ ପ୍ରବାହିତ

    କାହାକୁ ମୋ ଡର ନାହିଁ ।


କୋଣାର୍କ ଗାଉଛି ବିଜୟର ଧ୍ଵନି

   ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ହୋଇଛି ରାଜ୍ୟ

ଧଉଳି ଦିଅଇ ବୀରତ୍ୱର ସାକ୍ଷୀ

  ଧନ୍ୟ ସେ ବୀରଙ୍କ ଧର୍ଯ୍ୟ ।


ପ୍ରକୃତି ଯାହାର ଚିର ସବୁଜିମା

  ଗଙ୍ଗା ଧୁଏ ଯା ପୟର

ସେହି ପରା ଆମ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ

   ସନ୍ତାନ ମୁଁ ଅଟେ ତାର ।


ଶାନ୍ତି ମୈତ୍ରୀ ପ୍ରୀତି ଅତୁଟ ବନ୍ଧନେ

     ମଧୁରିମା ପଡେ ଝରି

ଗୋଟିଏ ମାଆର କୋଟିଏ ପରାଣ

     ନାହିଁ କିଏ ତାହା ପରି ।


Rate this content
Log in