Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

baishnaba meher

Tragedy

3  

baishnaba meher

Tragedy

ଯୁବମୃତ୍ୟୁ

ଯୁବମୃତ୍ୟୁ

1 min
236



ଆଜି ସେ ଜୀବନ ସଂଗ୍ରାମରେ ହାରିଯାଇଛି,

ନିଜ ଅତ୍ମୀୟଙ୍କୁ ଦୁଃଖ ସାଗରେ ଭସେଇ,

ନିଜ ପୁଅ ସ୍ତ୍ରୀ ବାପା ମାଙ୍କୁ ଏକା କରି,

ଚୁପ ଚାପ ଚାଲିଯାଇଛି ସେ ଆରପାରି ।

ବାପା ମା ଭାଇ ବନ୍ଧୁ ସମସ୍ତେ ଝୁରନ୍ତି,

ସ୍ତ୍ରୀ ଆଖି ଲୁହ ଗଦ ଗଦ ବହୁଛି,

ପନ୍ଦର ବରଷ ପୁଅ ତୁନି ହେଇ କାନ୍ଦୁଛି,

ହେ ବିଧାତା ଏ କି ତୋର ବିଧି ।

ଦେଇଥାନ୍ତୁ ଟିକେ ତାକୁ ମୃତ୍ୟୁଞ୍ଜୟ ଆଣିକି,

ଆଉ କିଛି ଦିନ ବଂଚିଥାଆନ୍ତା ଯାଇକି,

ପୁଅ ବଡ଼ ହେବାକୁ ଅନେକ ଦିନ ଅଛି,

ତୋ ବିଧାନରେ ଏମିତି ହେଲା କେମିତି ।

ଯିଏ ସଧବା ଥିଲା ବିଧବା ହେଲା ସେହି,

ତା ଲୁହଧାର ବନ୍ଦ କରିବାକୁ ନାହିଁ କେହି,

ବାପ ବୋଉ କେତେ ମନେ ପକୋଉଛନ୍ତି,

ପୁଅ ଭାଇ କାନ୍ଦି କାନ୍ଦି ଝୁରୁଛନ୍ତି ଅସରନ୍ତି ।

ଆ ଥରେ ଆ ଆରପାରିରୁ ତୁ ବାହୁଡ଼ି,

ଫେରିଯିବୁ ପୁଣି ତୋ ଅଧା କାମ ସାରି,

ବୃଦ୍ଧ ନୁହଁ ହେଲା ତୋ ଯୁବମୃତ୍ୟୁ ପୁଣି,

ଫେରିଆ ଥରେ ତୋ ଅତ୍ମୀୟଙ୍କ କଥା ଶୁଣି ।


Rate this content
Log in