ଯେବେ ତୁମେ ମୋ ଜୀବନେ ଆସିଲ
ଯେବେ ତୁମେ ମୋ ଜୀବନେ ଆସିଲ
କେବଳ ପ୍ରେମ ରେ ହିଁ ସବୁ ସୁଖ ଧରାଦିଏ
ତାହା ଭୁଲ୍ ବୋଲି
ଜାଣିଲି
ଯେବେ ତୁମେ ମୋ ଜୀବନେ ଆସିଲ
ବନ୍ଧୁତା ର ସାନ୍ନିଧ୍ୟ ବି ପ୍ରେମମୟ ହୋଇପାରେ
ଟିକେ ଡେରିରେ
ଜାଣିଲି
ଯେବେ ତୁମେ ମୋ ଜୀବନେ ଆସିଲ
ଓଠ ସ୍ପର୍ଶ ନୁହେଁ ଓଠ ହସ ହିଁ ଯଥେଷ୍ଟ
ଲୋଭନୀୟ ହୁଏ
ଜାଣିଲି
ଯେବେ ତୁମେ ମୋ ଜୀବନେ ଆସିଲ
ଦେହ ଛୁଆଁ ନୁହେଁ ଆଖି ଲୁହରେ ବି
ମନ ତୃପ୍ତ ହୁଏ
ଜାଣିଲି
ଯେବେ ତୁମେ ମୋ ଜୀବନେ ଆସିଲ
ବାସ୍ତବ ବି ସୁନେଲି ସ୍ବପ୍ନ ପରି
ରଙ୍ଗୀନ ହୁଏ
ଜାଣିଲି
ଯେବେ ତୁମେ ମୋ ଜୀବନେ ଆସିଲ
ବିନା ଚାନ୍ଦିନୀ ରେ ତାରା ମେଳେ ବି
ମନାକାଶ ଆଲୋକରେ ଭରେ
ଜାଣିଲି
ଯେବେ ତୁମେ ମୋ ଜୀବନେ ଆସିଲ
ଲୁହ ଛଳଛଳ ଆଖିବି ଓଠରେ ହସ ଆଣିପାରେ
ଜାଣିଲି
ଯେବେ ତୁମେ ମୋ ଜୀବନେ ଆସିଲ
କାଲି ନୁହେଁ ଆଜିବି କିଛି କରିହେବ
ଆଗକୁ ପାଦ ବଢାହେବ
ଜାଣିଲି
ଯେବେ ତୁମେ ମୋ ଜୀବନେ ଆସିଲ
ବହୁତ କିଛି ନୁହେଁ ଅଳ୍ପରେ ସନ୍ତୁଷ୍ଟି ମିଳିପାରେ
ଜାଣିଲି
ଯେବେ ତୁମେ ମୋ ଜୀବନେ ଆସିଲ
ପଡି ରହିଥିଲି ପଥର ଟେ ହୋଇ
ଧିରେ ପଥର ରୁ ମୁକ୍ତା
ସାଜିଲି
ଯେବେ ତୁମେ ମୋ ଜୀବନେ ଆସିଲ