Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lipika Mahapatra

Drama

3  

Lipika Mahapatra

Drama

ଯାତ୍ରା ସଂଗୀତ

ଯାତ୍ରା ସଂଗୀତ

1 min
113



ଏ ପଥ ଦୁର୍ଗମ କଣ୍ଟକିତ ପୂର୍ଣ୍ଣ

ପାଦେ ଫୁଟିଯାଏ କ୍ଲୀଷ୍ଟ କଣ୍ଟକ

ବିଧୁନିତ ପ୍ରାଣ ଆଗକୁ ବଢ଼ଇ

ଅନିଶ୍ଚିତ ପଣେ ହୋଇ ପଥିକ ।।


ଆକାଶ ଆଲୋକ,ଅନ୍ଧାର ଦିଏ

ଜଳ ବହୁଳେ ନାଶ, ବିହୁନେ ବିନାଶ

ସବୁ ଜାଣି ନିଜ ଯାତ୍ରା ଜାରିରଖେ 

ଏ ମାଟି ପବନ,ପାଣିରେ ଜିଏଁ ।।


ଉପକାର ଆସ ସେବାର ଭରସା

କାହାପାଇଁ କାନ୍ଦେ ଦୁନିଆଁ ସାରା

ମୋର ରକ୍ତ, ମାଂସ ଏ ମାଟିରେ ମିଶୁ

ଏ କାନ୍ଧ ଉଠାଉ ଜୀବନ ଭାରା ।।


ବିପ୍ଲବୀ ମନ ପ୍ରଳାପ ଯେ କରେ

ଦେଖି ଏ କଷଣ ମାନବ ପ୍ରଥା

ନିଷ୍ଫଳ ମଣିଷ ଭାଙ୍ଗି ପଡୁଅଛି

କୃତକାର୍ଯ୍ୟ ନୁଆଁଉନି ତା ମଥା ।।


ଏ ଯାତ୍ରା ପଥରେ ବିବର୍ଣ୍ଣ ଶ୍ରମିକ

ନିଜପାଇଁ ଖୋଲେ ନିଜର ଖାତା

ମୁଁହି ଦିନହୀନ ନିଃସ୍ୱପ୍ରାଣ ଧରି

ଖୋଜିବୁଲେ ଏଠି ନିଜର ସତ୍ତା ।।


ସରିବ ଏ ଯାତ୍ରା ପଥ ଯିବ ସରି

ପହଂଚିବି ଯାଇ କେଉଁ ରାଇଜେ

ନୂଆ ପଥେ ପାଦ ଥାପି ଚାଲୁଥିବି

ମନ୍ତ୍ର ଭଜୁଥିବି ନିଜ ସରାଗେ ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama