Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prabhati Mahapatra

Abstract Drama Action

4  

Prabhati Mahapatra

Abstract Drama Action

ସୃଷ୍ଟି ଓ ବିଲୟ

ସୃଷ୍ଟି ଓ ବିଲୟ

1 min
292



ମିଛ ଏକ ମାୟା ପୁରେ ଜନମ ଏ ପ୍ରାଣ

କେମିତି କହିବି ସର୍ଜନର ଅଙ୍କୋରଦ୍ଗମ ।

ବିନା ଖାଦ୍ୟେ ବିନା ଜଳେ ଜନନୀ ଉଦରେ

କର ଯୋଡ଼ି ମୁକ୍ତି ପାଇଁ ପ୍ରଭୁ ନାମ ଧରେ ।

ଦଶମାସ ଦଶ ଦିନେ କୁଆଁ କୁଆଁ ରାବେ

ଧରଣୀ କମ୍ପାଇ ଆସେ ଆନନ୍ଦେ ଗରବେ ।

ଶଶିକଳା ପରି ପ୍ରଭା ଧୀରେ ଧୀରେ ବଢେ

ଧୂଳି ବାଲି ମାଟି ଘାଣ୍ଟି କେବେ ଉଠେ ପଡେ ।

ମାତାଙ୍କ ମମତା ଦାନ ଅତ୍ୟନ୍ତ ସରଳ

ବିନା ପ୍ରଭୁ ଧ୍ୟାନେ ଯାଏ ସୁଖେ ବାଲ୍ୟକାଳ ।

ସେହି ସ୍ନେହ ମନେ ହୃଦେ ଗୁରୁ ଠାରୁ ଭାରି 

ଯେବେ ନାରୀ ହସ୍ତ ଧରି ଭୋଗେ ସୁଖ ଶିରୀ ।

ସୁଖ ଦୁଃଖ ବାଣ୍ଟିବାକୁ ଯେବେ ଆସେ ସାଥୀ

ଗୃହ ଜଞ୍ଜାଳ ରଥରେ କରାଏ ସାରଥୀ ।

କେତେବେଳେ ଚାଲି ଗଲା ଭରା ଯଉବନ

ବିବାହ କରିବେ ଏବେ ଜନ୍ମିତ ସନ୍ତାନ ।

କ୍ଷୀଣ ହୁଏ ବଳ ବୀର୍ଯ୍ୟ ଧୁଡୁ ଧୁଡୁ ଚର୍ମ 

ତଥାପି ବଞ୍ଚିବା ନିଶା ଛାଡେନା ଅଧମ ।

ଉଡିଲାଣି ପକ୍ୱ କେଶ ଯେହ୍ନେ ଶୁଭ୍ର ଢାଗା

ତଥାପି ପ୍ରଭୁଙ୍କ ନାମ ନଚିନ୍ତେ ଅଭାଗା ।

ଲୋହିତ ରଙ୍ଗରେ ଅସ୍ତାଚଳେ ଭାନୁ ଛବି

ଘର ବାହୁଡ଼ା ହେଲେଣି ଖଗମାନେ ରାବି ।

ଘର ଚାଳପରେ ବସି ଡାକିଲାଣି ପେଚା

ନୟନେ ସପନ ଲତା ଦିଶେ ଏବେ କଞ୍ଚା ।

ବୁଝେନା ଅବୋଧ ମନ କ୍ଷଣିକ ଏ ଦେହ

କାହିଁକି ଲଗାଇ ଅଛି ଏତେ ମାୟା ମୋହ ।

ଭବ ରଙ୍ଗ ଭୂମି କୋଳେ ଆଶା ଚିର କାଳ

ଜାଣେନା ନାଟକ ଶେଷେ ଫୁଟିବ ସକାଳ ।

ପୁଣି ଏକ ଚରିତ୍ରର ହୁଏ ଉନ୍ମୋଚନ

କାହାର ରହିବ ନାହିଁ ଅଙ୍କୁଶ ଶାସନ ।

ପତିଆରା ଯେତେ କର ସମୟର ଆଗେ

କ୍ଷୀରକୁ ଅନଳ ଯେହ୍ନେ ଉତୁରାଏ ବେଗେ ।

ହାଟ ସରି ଗଲେ ଆଉ ହୁଏ ନାହିଁ ବିକା

ସଂସାର ବୋଝକୁ ଧରି ଫେରି ଯିବୁ ଏକା ।

ଲାଭ କ୍ଷତି ବିଚାରକୁ ନେଲେ ନାରାୟଣ

ଯେତେ ଗର୍ବ ଥିବ ତୋର ଯିବରେ ଶ୍ମଶାନ ।



Rate this content
Log in