Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prabhati Mahapatra

Inspirational Others Children

3.5  

Prabhati Mahapatra

Inspirational Others Children

ବନ୍ଧୁ

ବନ୍ଧୁ

1 min
155



ଭାବି ଥିଲି ବନ୍ଧୁ ସିନ୍ଧୁ ଠାରୁ ବେଶୀ

ତୁମକୁ ହୃଦୟେ ରଖି

ତୁମ ପଥ ଚାହିଁ ମୋର ଦୁଇ ଆଖି

ଗଲାଣି ନୀରବେ ଶୁଖି ।


ବିଶ୍ଵାସ ଅନଳେ  ଡେଇଁ ଥିଲି ବନ୍ଧୁ

ତୁମରି ସ୍ନେହକୁ ପାଇ

ବନ୍ଧୁତ୍ବ ଦିବସ  ଆସିଛି ସିନା ହେ

ତୁମର ତ ଦେଖା ନାହିଁ ।


ଖୋଲା ରଖିଛି ମୁଁ ମନ ବାତାୟନ 

ଧର୍ଯ୍ୟ ଗବାକ୍ଷରେ ଛିଡ଼ା

ଫେରି ଆସ ବନ୍ଧୁ ଅଳସୀ ସଂଧ୍ୟାରେ

ଦିଅ ନାହିଁ ଆଉ ପୀଡ଼ା ।



Rate this content
Log in