Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prabhati Mahapatra

Inspirational Others Children

4.0  

Prabhati Mahapatra

Inspirational Others Children

ସ୍ବାଧୀନ ଚାହେଁ

ସ୍ବାଧୀନ ଚାହେଁ

1 min
151



ମୋ ଦେଶ ଭାରତ ସ୍ବାଧୀନ ହୋଇଛି

ଯେତେ ମନେ ହୁଏ ଭାଇ

ସତରେ କଅଣ ମୁକ୍ତି ସେ ପାଇଛି

ଶିଙ୍କୁଳି ଛିଣ୍ଡାଇ ଦେଇ ।


ଗୋରା ସାହେବଙ୍କ ହାତରୁ ଉଦ୍ଧାର

କରିଲେ ଯବାନ ବୀର

ସ୍ବାର୍ଥପରତାରେ ବାନ୍ଧିଲେ ନେତାଏଁ

ହାତରେ ଧରିଣ ଡୋର ।


କହିଲେ ଗାଇବା ଭାରତର ଗୁଣ

ଏକତ୍ରିତ ହେବା ଆମେ

ସଭିଏଁ ହୋଇଲେ ଏକାଠିରେ ଭାଇ

ଅର୍ଥର ଲାଳସାର ଭ୍ରମେ ।


ତ୍ରିରଙ୍ଗା ଝଣ୍ଡାକୁ କିଏ ଉଡାଇବ

କଲେ ସର୍ବେ ପଞ୍ଜିକୃତ

କୋଟିପତି ପୁଅ ଛିଡ଼ା ହେଲା ଆଗେ

ଭରି ମୋଟା ଅଙ୍କ ବିତ୍ତ ।


ପୁଣି ଚର୍ଚ୍ଚା ହୁଏ ଦେଶ ଭକ୍ତି ଗାନ

କିଏ ସେ କରିବ ଆଜି

ଆଗ ଧାଡିରେ ଯେ ରୂପସୀ ତରୁଣୀ

ବାୟସ କଣ୍ଠରେ ସାଜ୍ଜି ।


ବକୃତା କେ ଦେବ କୁହ ଆରେ ସାଥୀ

କହି ପାରେ ଛଳ କରି

ପୋଚା ମାଛ ଯିଏ ସହଜେ ବିକିବ

ତାଙ୍କୁ ଆଣ ବେଗ କରି ।


Rate this content
Log in