Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Action Classics Inspirational

4.5  

ବି. ନିରୁପମା

Action Classics Inspirational

ଠାକୁର କରନ୍ତି ଓ

ଠାକୁର କରନ୍ତି ଓ

1 min
287



       


ଭକ୍ତିରେ ଥରୁଟେ ଡାକଦେଲେ ପରା ଠାକୁରେ କରନ୍ତି ଓ..ଓ,

ଭକ୍ତି ନାହିଁ ଯହିଁ ସେବା ପୂଜା କଲେ ବନ୍ଧୁ ସେ ନୋହିବେ ତୋ ।

ଭକ୍ତି ଭାବେ ଦିନେ ଦାସିଆ ଡାକିଲା ତା' ନଡ଼ିଆ ଗଲେ ନେଇ,

କୃଷ୍ଣ କୃଷ୍ଣ ହୋଇ ମୀରାବାଇ ପରା ହସି ବିଷ ଦେଲେ ପିଇ ।


ସାଲବେଗ ଦିନେ ଭକ୍ତିରେ ଡାକିଲା ସାତଶ ପଚାଶ କୋଶୁ,

ଦାଣ୍ଡେ ଅଟକିଲା ନନ୍ଦିଘୋଷ ରଥ ଗଡ଼ିଲା ସେ ଆସୁ ଆସୁ ।

ଭକ୍ତ ଜଣେ ତାଙ୍କ ବାଲି ଗାଆଁ ଦାସ ବାଲିରେ ଗଢ଼ିଲା ରଥ,

ସେ ରଥରେ ପରା ବିଜେକଲେ ଆସି ଆପେ ସ୍ୱୟଂ ଜଗନ୍ନାଥ ।


ଭକ୍ତିରେ କୃଷ୍ଣଙ୍କୁ ଡାକୁଥିଲେ ବୋଲି ପାଣ୍ଡବେ ଜିଣିଲେ ରଣେ,

କେତେ ବିପଦରୁ ଉଦ୍ଧାର ପାଇଲା ପ୍ରହ୍ଲାଦ ବୋଲିକି ଜଣେ ।

ଶବରୀମାତାର କୋଳି ଖାଇ ରାମ ଯାଚି ଦେଲେ ସ୍ୱର୍ଗସୁଖ,

ଜନ୍ମ ମୃତ୍ୟୁ ଚକ୍ର ଦୂର ହୋଇଗଲା ଚାହିଁଲାରୁ ତାଙ୍କ ମୁଖ ।


ସବୁଠୁଁ ସହଜ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ମାର୍ଗ ଅଟେ ଜାଣ ଏହି ଭକ୍ତିଯୋଗ,

ସେ ମାର୍ଗରେ ଚଳି ପ୍ରଭୁ କୃପା ପାଅ ବିଶ୍ୱକଲ୍ୟାଣରେ ଲାଗ ।



Rate this content
Log in