Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anita Dash

Action Others

4  

Anita Dash

Action Others

ସଞ୍ଜ ନଇଁ ଆସିଲାଣି

ସଞ୍ଜ ନଇଁ ଆସିଲାଣି

1 min
227


ତପତ ତପନ, ସୁଶୀତଳ ହୋଇ

ପ୍ରତୀଚିକୁ ଛୁଇଁଲେଣି,

ମିଠା ଛୁଆଁ ପାଇ ଦିଶା ସୁକୁମାରୀ

ସରମେ ଝାଉଁଳିଲାଣି । [୧]


ସରମର ଛିଟା ସୁନ୍ଦରୀ ଶରୀରେ

ମହୁରଙ୍ଗ ବୋଳିଲାଣି,

ବାହୁଡ଼ିଲେ ଗୋଠ, ବେଳ ରତ ରତ,

ସଞ୍ଜ ନଇଁ ଆସିଲାଣି । [୨]


ଆକାଶର କୋଳେ ମାଳ ମାଳ ହୋଇ

ବିହଙ୍ଗମ ଭାସିଲେଣି ,

ଝଅଟ ଝଅଟ ବସା ବାହୁଡ଼ିବା-

ଶିରୀ ନିଏ ମନ କିଣି । [୩]


ପେଟ-ପାଟଣାର ବେଉସାକୁ ସାରି

ପ୍ରାଣୀ ଘର ମୋହିଁଲେଣି,

ଖେଳ ସାରି ବାଳ, ପାଠ ସାରି ଶିଷ୍ୟ

ସରାଗେ ବାହୁଡ଼ିଲେଣି । [୪]


ଅଶନ, ବିରାମ ପାଇଁ ରବି ଯାଇ

ଗିରି ଗୃହେ ରହିଲେଣି,

ଗଛ ଲତା, ନଦୀ, ଆକାଶ, ପ୍ରାସାଦ

କାଳିମାରେ ହଜିଲେଣି । [୫]


ମନ୍ଦିର ବେଢ଼ାରୁ ଓଁକାର ଶବଦ

ଶଙ୍ଖ ନାଦ ଗୁଂଜିଲାଣି ,

ସଞ୍ଜବତୀ ଜାଳି ପରିବାର ସୁଖ

ବଧୂଏ ମନାସିଲେଣି । [୬]


ତାରା ଫୁଲ ଛିଟ କଳା ପାଟ ପିନ୍ଧି

ସଜହୁଏ ନିଶି ରାଣୀ,

କପାଳରେ ଆଙ୍କି ଚନ୍ଦ୍ରମାର ଟୀକା

ମନ୍ଦ ମନ୍ଦ ହସିଲାଣି । [୭]


'ଅନ୍ଧାର ଘୁଡୁକୀ' ଭୟରେ ଶିଶୁଏ

ମା କୋଳ ଉଂଡିଲେଣି,

ପ୍ରେମ - ପ୍ରଶାନ୍ତିର ଏକତା ବନ୍ଧନେ

ପରିବାର ହସିଲାଣି । [୮]


Rate this content
Log in