Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Durjyodhan Barik

Romance Tragedy

3  

Durjyodhan Barik

Romance Tragedy

ସ୍ମୃତି

ସ୍ମୃତି

1 min
200


ମେଘ ବରଷିଲା ମାଟି ଭିଜୁ ଥିଲା

ଖେଳି ଗଲା ତା ସୁବାସ 

ଝରକା ସେପଟେ ମନ ମୋ ବିଭୋର

ଭରିଲା ମୋ ଓଠେ ହସ ।


ଝିମଝିମ ବର୍ଷା ମାଟିକୁ ଚୁମଇ

ଆନମନା କଲା ସ୍ପର୍ଶ 

ବାହୁ ପ୍ରସାରିଲି ବକ୍ଷରେ ଲୋଟିଲ

ଗଣ୍ଡ ଗୋଲାପ ସଦୃଶ ।


ନୀଳ କଇଁ ପରି ତୁମ ଚକ୍ଷୁ ଦ୍ଵୟ

ପ୍ରୀତି ଭରା ସେ ଚାହାଣୀ 

ଉନ୍ମାଦନା ଦେଲ  କିଶୋର ଶରୀରେ

ରଚିଲେ ପ୍ରେମ କାହାଣୀ ।


ବରଷାର ଧାରା  ଝରି ଆନନ୍ଦରେ

ଭିଜାଏ ମାଟି ତନୁକୁ  

ଶିହରିତ ହେଲା  ମୋହରି ଶରୀର

କୋଳେଇ ନେଲି ତୁମକୁ ।


ବରଷା ଆସିଲେ  ବିଜୁଳି ଚମକେ

ବଢାଏ ମାଟିର ଶୋଭା 

ତୁମେ ଚାଲିଗଲ ସ୍ମୃତି ଛାଡି ଦେଇ

କଥା ତୁମ ମନଲୋଭା ।


ଆଜି ମାଟି ଭିଜେ  ବରଷା ଟୋପାରେ

ମିଳନ ହୁଏ ଧରାରେ 

ଆଜି ନାହଁ ତୁମେ  ମୋହରି ପାଶରେ

ସ୍ମୃତିରେ ମୋ ମନ ଝୁରେ ।


ମିଳନ ହେବ କି ସତେ ଦୁହିଁଙ୍କର

ସମ୍ଭାବନା ଦିଶୁ ନାହିଁ 

ବାରମ୍ବାର କିଆଁ  ସ୍ମୃତି ପଟେ ଆସ

କୁହ ପ୍ରିୟା କେଉଁ ପାଇଁ ।



Rate this content
Log in