Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

BAIRAGI CHARAN SAHOO

Abstract Romance Fantasy

4  

BAIRAGI CHARAN SAHOO

Abstract Romance Fantasy

ସମ୍ପୁର୍ଣ୍ଣ କାଳ୍ପନିକ-ଲାବଣ୍ୟପରୀ

ସମ୍ପୁର୍ଣ୍ଣ କାଳ୍ପନିକ-ଲାବଣ୍ୟପରୀ

2 mins
304


ଅଗନା ଅଗନି ବନାନୀ ଭିତରେ

 ଝରୁଥିଲା ନିର୍ଝରିଣୀ

ସେ ପାର୍ଶ୍ଵ ରେ ଥିଲା ଅତୀବ ସୁନ୍ଦର

 ପୁଷ୍ପ ଭରା ପୁଷ୍କରିଣୀ

ବନ୍ୟ ପକ୍ଷୀ ରାଗିଣୀ ରେ

ନନ୍ଦନକାନନ ପରି ଲାଗୁଥିଲା

 ବନ୍ୟଜନ୍ତୁ ସହଚରେ ।୧ ।

ସରୋଜ ର ନୀରେ ସ୍ନାନରତା କ୍ରୀଡା

 ଅନନ୍ୟା ମୟୀ ତରୁଣୀ

ପ୍ରୀତି ଆଲିଙ୍ଗନେ ଚହଲି ଉଠଇ

 ପୁଷ୍ପ ଭରା ପୁଷ୍କରିଣୀ

କାମିନୀ ରୂପସୀ ମେଳେ

ବୃକ୍ଷ ଆଢୁଆଳେ ଦେଖୁଥିଲି ତାଙ୍କ

 ଜଳକ୍ରୀଡା କୌତୁହଳେ ।୨ ।

ସହସା ତହିଁରୁ ଦେଖିଦେଲା ମୋତେ

 କହେ ଅନ୍ୟ ସହଚରୀ

ଦେଖ ଗୋ ବାନ୍ଧବୀ ସେ ବୃକ୍ଷ ପାର୍ଶ୍ଵରେ

 ଦେଖେ କିଏ ଲୁଚିକରି

ଚମକି ସର୍ବେ ଆସିଲେ

କୁହ ହେ ମାନବ କିବା ମନେଭାବି

 ଆମ୍ଭ କ୍ରୀଡା ଦେଖୁଥିଲେ ।୩ ।

ଦେଖି ରୂପସୀ ଙ୍କ ଅନନ୍ୟା ଲାବଣ୍ୟ

 ଭୁଲିଥିଲି ନିଜ କଥା

ତଥାପି ସଂଜମ ଆଚରେ କହିଲି

 ନିଜ ମନ ଭାବ ବ୍ୟଥା

ଶୁଣ ଗୋ ରୂପସୀ ରାୟ

କେଉଁ ଦେଶୁ ତୁମ୍ଭେ ଆସିଛ ସୁନ୍ଦରୀ

 ଦିଅ ତୁମ୍ଭ ପରିଚୟ ।୪ ।

ଶୁଣି ମୋର ବାଣୀ କହେ ସେ ତରୁଣୀ

 ଆମ୍ଭେ ଅଟୁ ସବୁ ପରୀ

ପରୀ ରାଇଜରେ ନିବାସ ଆମ୍ଭର

 ସବୁ ଆମେ ସହଚରୀ

ତୁମେ ତ ପୃଥିବୀ ବାସୀ

ଯେବେ ଆମ ମନ ହୁଏ ଆମେ ଆସୁ

 ମନ କରିବାକୁ ଖୁସି ।୫ ।

ମନରେ ସାହସ ସଞ୍ଚୟ କରି ମୁଁ

 କହିଲି ଶୁଣ ଗୋ ପରି

ଦେଖିଥାନ୍ତି ତୁମ ଭୁବନ ମଣ୍ଡଳ

 କେମିତି ଦେଶ ତୁମ୍ଭରି

ଦେଖିବାକୁ ମନ ମୋର

ବଢଇ ମନରେ ଅତୀବ ଆଗ୍ରହ

 କର ମନରେ ବିଚାର ।୬ ।

କଥା ମୋର ଶୁଣି ସବୁ ସେ ତରୁଣୀ

 ହସନ୍ତି ଆନନ୍ଦ ମନେ

କହେ ଜଣେ ପରୀ ହେ ମାନବ ଭାଇ

 ଅସମ୍ଭବ ଶୁଣେ କାନେ

ଆମ୍ଭ ପୁର ଯିବା ମନା

ପୁରୁଷ ର ଛାଇ ନ ପଡେ ସେଠାରେ

 ବୃଥା ଆଶା କର ସିନା ।୭ ।

ପରୀ ରୂପସୀ ର କଥା ଶୁଣି ମନେ

 କିଞ୍ଚିତ ବିସ୍ମିତ ହେଲି

ଉତ୍ତର ଆଶାରେ ଜିଜ୍ଞାସା କରିଲି

 ସବୁ ବାସ୍ତବତା ଭୂଲି

କୁହ ଗୋ ପରୀ କୁମାରୀ

ବିନା ପୁରୁଷ ରେ କିପରି ସମ୍ଭବ

 ପରିବାର ସୁକୁମାରୀ ।୮ ।

କହେ ସେ ଲାବଣ୍ୟମୟୀ ପରି କନ୍ୟା

 ଆମ୍ଭେ ବିଧାତା ଙ୍କ ଜାତ

ନାହିଁ ଆମ୍ଭ ଠାରେ ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟ କାମନା

 ଲାଳସା ପ୍ରଣୟ ମିତ

ଅଟୁ ଯେ ଆମେ ଅମର

ସଦା କାଳେ ଆମେ ଅନନ୍ୟା ସୁନ୍ଦରୀ

 ଯୌବନ ଆମର ଚିର ।୯ ।

ଯାଉଅଛୁ ଏବେ ଆମ୍ଭେ ଆମ୍ଭ ପୁର

 ରଖିବ କଥା ଗୁପତ

ପ୍ରକାଶିବ ନାହିଁ ମାନବ ସମାଜେ

 ଶୁଣ ଗୋ ମାନବ ମିତ

କହି ଉଡ଼ିଲେ ଆକାଶେ

ସତେ ଅବା ମୁହିଁ ଦେଖୁଥିଲି ସ୍ଵପ୍ନ

 ଭାବୁଥିଲି ଅବଶୋଷେ ।୧୦ ।

 

  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract