Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Smitali priyadarsini Panda

Drama Romance Tragedy

4  

Smitali priyadarsini Panda

Drama Romance Tragedy

ଶୂନ୍ୟତା

ଶୂନ୍ୟତା

1 min
420


କାହିଁକି କେଜାଣି ତୁମ ପ୍ରତିଛବି

ଆସୁଥାଇ ନିତି ମନେ

ଚାଲିଗଲ ସାଥି ଅଧା ରଖି ପ୍ରିତୀ

ଦୁଃଖ ଦେଇ ମୋ ଜୀବନେ ।


ଚେହେରା ଅନେକ ଦେଖେ ମୋର ଆଖି

ଲାଗ ଭଲ ଖାଲି ତୁମେ

ଦେହ ମନ ସବୁ ପ୍ରିତୀରେ ଭିଜାଇ

ହଜିଯାଅ ପ୍ରତିକ୍ଷଣେ ।


ଚାତକ ସଦୃଶ ଚାହିଁ ବସିଥିଲି

ପ୍ରୀତିର ବରଷା ଧାରା

ବୈଶାଖ ର ତାତି କରଇ ଅତୃପ୍ତି

ଜଳି ଯାଏ ମନ ପାରା।


ଫଗୁଣର ଫଗୁ ଆଣିଥିଲି ହାତେ

ରଙ୍ଗେଇବା ପାଇଁ ଅଙ୍ଗ

ଲୁହ ବନ୍ୟା ଆସି ଧୋଇ ନେଇଗଲା

ଅଧୁରା ମୋ ପ୍ରିତୀ ରଙ୍ଗ ।


ଆଶା ସ୍ବପ୍ନ ଯେତେ ମରୀଚିକା ପ୍ରାୟ

ତତଲା ମରୁରେ ପ୍ରାଣ

ଶୂନ୍ୟତା ଘେରିଚି ପ୍ରିୟାର ଦୂରତା

ନିସଙ୍ଗେ ଛାଡେ ପରାଣ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama