Smitali Priyadarsini Panda

Romance

3  

Smitali Priyadarsini Panda

Romance

ପ୍ରଥମ ପ୍ରେମ

ପ୍ରଥମ ପ୍ରେମ

1 min
13


ପ୍ରଥମ ଦେଖାରେ ପ୍ରଥମ ପୁଲକ

ଅନୁଭବ ଗଲା ଦେଇ

ପ୍ରଥମ ଦେଖାରେ ହରି ନେଲ ମନ

ଚିତ୍ତ ଚୋର ଭାବଗ୍ରାହି ।


ପହିଲି ମିଳନେ ମନ ମିଶିଗଲା 

ତୃଷ୍ଣା ରେ ଆତୁର ଆଖି

ମଳୟ ପରଶେ ପହିଲି ବୟସେ

ହେବା ପାଇଁ ତୁମ ସଖୀ।


ପ୍ରଣୟ ର ରଙ୍ଗ ଢାଳି ଦେଇଗଲ

ତନୁ ମନ ଭରି ଅଙ୍ଗେ

ଶାଶ୍ଵତ ପ୍ରେମର ବିଚିତ୍ର ଏ ସ୍ପର୍ଶ

ଭରିଗଲା ପ୍ରେମ ରଙ୍ଗେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance