Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

LALIT MOHAN DASH

Abstract Classics Inspirational

3  

LALIT MOHAN DASH

Abstract Classics Inspirational

ଶୀତ ରାଣୀ ଆସିଲାଣୀ

ଶୀତ ରାଣୀ ଆସିଲାଣୀ

1 min
135



       ଶୀତ ଆସିଛି     ଗୀତ ଗାଉଛି

           ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁ ସାଥେ

      ସୁନେଲି ଆଭା     ମନରେ ଲୋଭା

           ସକାଳ ଫୁଲ ରଥେ ।


       ହସେ ବଗିଚା     ଘାସ ଗାଲିଚା

           ସବୁଜ ରଙ୍ଗ ଧାରେ

        ଶିମିଳି ଫୁଲ     ବଡ଼ ଡଉଲ

          ଦିଶଇ ଗଛ ଡାଳେ ।


       ଲାଗଇ ମଜା     ବାଦାମ ଭଜା

          ନିଆଁ ପାଖରେ ସଞ୍ଜେ

       ଆଈମା ଗପ     ଜେଜେଙ୍କ ଜପ

          ଶୁଣିଲେ ପ୍ରାଣ ରଞ୍ଜେ ।


       ତତଲା ଭାତ     ଶୁଣରେ ମିତ

          ଖାଇଲେ ଲାଗେ ଭଲ

       ତା' ସାଥେ ଖଟା     ଆଳୁ ଚକଟା

            ଅମୃତ ସମ ତୁଲ ।


       ଶୀତରେ ପୁଣ     ଗରମ କୋଣ

          କମ୍ବଳ ପଡେ ଖୋଜା

       ସରିଲେ ଶୀତ     ଆସେ ବସନ୍ତ

           ଗାଏ କୋକିଳ ରଜା ।


       ଶୀତରେ ସତେ     ମିଳଇ ଯେତେ

            ତଟକା ଶାଗ ଫଳ

       ଖାଇବା ଏହି     ଋତୁରେ ସେହି

            ମଧୁର କନ୍ଦ ମୂଳ ।


        ଯିବାନି ଡରି     ଶୀତରେ ଥରି

            କରିବା ପାଇଁ ସ୍ନାନ

        ନଡରି କଲେ     ଗାଧୁଆ ପିଲେ

            ନିଶ୍ଚଳ ରୁହେ ମନ ।


        ଜାଣିଲେ ଧନ     ଏ ଶୀତ ଦିନ

            ଆମ ପାଇଁ ସୁନ୍ଦର

        ଏ ଦିନେ ବାବୁ     ମିଳଇ ସବୁ

            କୁସୁମ ପରକାର ।


       ଉଠରେ ପିଲେ     ଯିବାରେ ଭଲେ

             କରିବା କଷରତ

        କଲେ ନିଇତି     ଦୃତରେ ଗତି

            ଉଭେଇ ଯିବ ଶୀତ ।


       ସକାଳୁ ଆଖି     ଖୋଲେନା ସଖି

             ନିଦରୁ ଉଠିବାକୁ

        ଶୀତ ଆସିଛି     ଗୀତ ଗାଉଛି

             ଆମକୁ ଡାକିବାକୁ ।






Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract