ବରଷାର ଏହି ରାତି କେତେ ଭରା ପ୍ରେମ ପ୍ରୀତି ଭିଜା ଭିଜା ଦେହେ ଭିଜିଲେ ତୃଷା ରତି ବରଷା ଭରଷା ଉଷ୍ଣ କମ୍ବଳ ବିତାଇବା ଆମ... ବରଷାର ଏହି ରାତି କେତେ ଭରା ପ୍ରେମ ପ୍ରୀତି ଭିଜା ଭିଜା ଦେହେ ଭିଜିଲେ ତୃଷା ରତି ବରଷା ଭରଷା ଉ...
ଶୀତୁଆଜହ୍ନ ସ୍ଵଳ୍ପାଆଧିକ ପତ୍ରଙ୍କ ଗହଳି , କଙ୍କାଳଟି ଥରି ଚାଲିଛି, ଶୀତୁଆଜହ୍ନ ସ୍ଵଳ୍ପାଆଧିକ ପତ୍ରଙ୍କ ଗହଳି , କଙ୍କାଳଟି ଥରି ଚାଲିଛି,
ବିଦ୍ୟାଳୟ ବାରଣ୍ଡାରେ ବର୍ଷା ଛିଟା ପଡ଼ି ତା ଲୋମ ଗୁଡା ଟାଙ୍କୁରି ଯାଉଛି କମ୍ବଳ ଟିଏ ନେଇ ଗଲେ ମୁନିଦିଦି ଟିନ... ବିଦ୍ୟାଳୟ ବାରଣ୍ଡାରେ ବର୍ଷା ଛିଟା ପଡ଼ି ତା ଲୋମ ଗୁଡା ଟାଙ୍କୁରି ଯାଉଛି କମ୍ବଳ ଟିଏ ନେଇ...
ବାସି ପାଇଟି କୁ ନକରିଲେ କେହି କରିତ ଦେବେନି ଜାଣିଛି ଚା' ପାଣି ଟିକେ ପେଟରେ ନପଡି ପେଟଟା ଆଉଟି ହେଉଛି। ବାସି ପାଇଟି କୁ ନକରିଲେ କେହି କରିତ ଦେବେନି ଜାଣିଛି ଚା' ପାଣି ଟିକେ ପେଟରେ ନପଡି ପେଟଟା ଆଉଟ...
ହେଲେ ତୁମେ ପ୍ରିୟ କି କଲ ସତେ ପତ୍ର ପଠାଇଲ ବନ୍ଧୁଙ୍କ ହସ୍ତେ ଲେଖି ଖାଲି ଇତି ଶବ୍ଦ ହୃଦୟେ ମୋହର ଲାଗିଲା କଥା ପା... ହେଲେ ତୁମେ ପ୍ରିୟ କି କଲ ସତେ ପତ୍ର ପଠାଇଲ ବନ୍ଧୁଙ୍କ ହସ୍ତେ ଲେଖି ଖାଲି ଇତି ଶବ୍ଦ ହୃଦୟେ ...
ମୁଁ ବି ଲେଖିଲି ଜଣାଉଛି ବନ୍ଧୁ ତୁମକୁ "ଶୁଭ ସକାଳ" ମୁଁ ବି ଲେଖିଲି ଜଣାଉଛି ବନ୍ଧୁ ତୁମକୁ "ଶୁଭ ସକାଳ"