Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

LALIT MOHAN DASH

Abstract Classics Inspirational

4  

LALIT MOHAN DASH

Abstract Classics Inspirational

ସ୍ୱାର୍ଥ ସରିଗଲେ ସରିଗଲା ପରେ.....

ସ୍ୱାର୍ଥ ସରିଗଲେ ସରିଗଲା ପରେ.....

1 min
6



    ଫୁଲକୁ ଦିନେ ମୁଁ ପଚାରିଲି ଯାଇଁ

      କିଏ ତୋ ପ୍ରେମିକବର

    ଫୁଲ କହେ ହସି ଭଅଁର ପ୍ରେମିକ 

      ପ୍ରକୁତି ନୁହେଁଟି ମୋର ।


    ଭଅଁରକୁ ଦେଖି ପଚାରିଦେଲି ମୁଁ

      ପ୍ରେମୀକା ତୋହର କିଏ

    ଭୃଙ୍ଗ କହେ ମୁହିଁ ପ୍ରୀତି ଗୀତ ଗାଇ

      ମଧୁ ଲୁଟିନେଇ ଯାଏ ।


    ଗୋଟିଏ ଫୁଲରେ ନୁହେଁ ମୁଁ ସନ୍ତୁଷ୍ଟ

      ଏକପାସୁ ଆନ ଯାଏ

    ପୁରୁଷ ଜାତି ମୁଁ ରୂପ ସୌଦାଗାର

      ମନଭରି ମଧୁ ପିଏ ।


    ସାଗରକୁ ଦିନେ ପଚାରିଲି ଯାଇଁ

      କହ ତୋ ପ୍ରେମୀକା କିଏ

    ପ୍ରେମମୟୀ ନଦୀ ପ୍ରକୁତ ପ୍ରେମୀକା

      ବରଷାରାଣୀ କି ହୁଏ ।


    ଗଙ୍ଗଶିଉଳୀକୁ ଦେଖି ପଚାରିଲି

      ଶୁଣିବୁକି ମୋର ଗୀର

    ଅତି ସୁବାସିତ ମନୋହର ରୂପ

      ପ୍ରେମୀକା ତୁହି କାହାର ।


    ଅତି ଦୁଃଖିନୀ ମୁଁ ଏହି ସୃଷ୍ଟିରେ

      ସଞ୍ଜ ହେଲେ ଆଖି ଖୋଲେ

    ଯୌବନ ପସରା ନିଶିରେ ମୁଁ ମେଲି

       ନିଶି ଅନ୍ତେ ଝରିପଡେ ।


    ହୋଇପାରିଲିନି କାହାରି ପ୍ରେମୀକା

      ହେଲିନି କାହା ନିଜର

    ଅଭିଶପ୍ତ ମୋର ଏ ପୋଡା ଜୀବନ

      ଦୁଃଖ ମୋ କପାଳ ଗାର ।


    ବାଲ୍ୟ ବନ୍ଧୁକୁ ମୁଁ ପଚାରିଲି ଦିନେ

      ପ୍ରେମୀକା ଅଛି କି ତୋର

    ହସିଦେଲା ଧିରେ ଦେଲାସେ ଉତ୍ତର

      ଯାହା ଏବେ ସମାଜର ।


    ଦୁନିଆଁଟା ବନ୍ଧୁ ବଡ଼ ରଙ୍ଗମଞ୍ଚ

      ଏଠି କେ ନୁହେଁ କାହାର

    ସ୍ୱାର୍ଥପାଇଁ ଏଠି ସମସ୍ତେ ନିଜର

      ସ୍ୱାର୍ଥ ସରିଗଲେ ପର ।





       


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract