Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sonali Swapna Patra

Abstract Tragedy

3  

Sonali Swapna Patra

Abstract Tragedy

ସ୍ବାର୍ଥ

ସ୍ବାର୍ଥ

1 min
160


ସ୍ବାର୍ଥ ଥିବାଯାଏଁ ସଭିଏଁ ନିଜର

ଆପଣା ବୋଲି କୁହନ୍ତି,

ସ୍ବାର୍ଥ ସରିଗଲେ କେ ଅବା କାହାର

ମୁଁହକୁ ବୁଲେଇ ଯାନ୍ତି ।


ଦୁନିଆ ଚାଲିଛି ସ୍ବାର୍ଥର ପଛରେ

ସଭିଏଁ ସେଥିରେ ବାଇ,

କି ହେବ ଆଉ ସଚ୍ଚୋଟତା ପଣେ

ସ୍ବାର୍ଥ ପାଇଁ ଯାନ୍ତି ଧାଇଁ ।


ସ୍ୱାର୍ଥରେ ପ୍ରେମ ଏଠି ସ୍ୱାର୍ଥରେ ବନ୍ଧୁ

ସ୍ବାର୍ଥ ଅଛି ସବୁ ମୂଳେ,

ସ୍ୱାର୍ଥରେ ସମ୍ପର୍କ କିବା ବେଶୀ ଦିନ

ମଣିଷକୁ ସେହି ଜାଳେ ।


ଲୋଭ ଆଣିଦିଏ ମଣିଷକୁ ମୃତ୍ୟୁ

ସ୍ବାର୍ଥ ଭାଙ୍ଗିଦିଏ ସବୁ,

ସବୁରି ପ୍ରାରମ୍ଭେ ସ୍ୱାର୍ଥକୁ ଲୋଡିଲେ

କରେ ଅପମୃତ୍ୟୁ କାବୁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract