Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sonali Swapna Patra

Abstract Tragedy Others

3  

Sonali Swapna Patra

Abstract Tragedy Others

ନିୟତିର ଖେଳ

ନିୟତିର ଖେଳ

1 min
202



କିଏ ଜାଣିଥିଲା ଭାଙ୍ଗିଯିବ ବୋଲି

ଶାନ୍ତି ଭରା ଏହି ସ୍ଥୂପ,

ବିଶ୍ୱାସରେ ବିଷ ଦେଇ ଚାଲିଗଲ 

କିଏ ଯାଚିଦେଲା ପାପ ।


ସ୍ୱପ୍ନର ମହଲ ଲାଗୁଛି ବେରଙ୍ଗ

ତୁମେ ଯିବା ପରେ ପରେ,

ସବୁ ରଙ୍ଗ ଯଦି ଛାଡିବାର ଥିଲା

କିଏ ଯୋଡ଼ିଲା ଏଥିରେ ।


ଯେଉଁଠି ନଥିଲା କୁଟ କପଟତା

ସେଠି ଜନ୍ମ ନେଲା ଭୟ,

ସେହି ଭୟ ଆଜି ଅଲଗା କରିଲା

ଜୀବନର ନାହିଁ ଲୟ ।


ନିୟତିର ଖେଳ କେ ପାରିବ କଳି

ସବୁ ଆଜି ହେଲା ଶୂନ୍ୟ,

ସବୁକୁ ସହୁଛି ହୃଦୟ ମୋହର

ଲୋଡା ଅଛି ମୋତେ ପୁଣ୍ୟ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract