Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Yudhisthira Lenka

Action

4.5  

Yudhisthira Lenka

Action

ପ୍ରିୟାକୁ ଚିଠି

ପ୍ରିୟାକୁ ଚିଠି

1 min
112


ତୁମର ମୋର ବିତିଛି ବହୁ ଦିନରାତି ।

ମନ ହୃଦୟ ଛୁଇଁଛି କେତେ ଯେ ପୀରତି ।।


ସୁଖ ଦୁଃଖ ରାଗ ରୁଷା କଟିଛି ବହୁତ ।

ମତାନ୍ତର ହେଲେ ମଧ୍ୟ ମନାନ୍ତର ନାହିଁ ତ ।।


ବିପଦ ଆପଦ ବହୁ ଭେଟିଛେ ଜୀବନେ ।

କଟି ଯାଇଅଛି ସବୁ ସୂତାକ ପ୍ରମାଣେ ।।


ଜନ୍ମ ଜନ୍ମାନ୍ତରେ ଯେଣୁ ତୁହି ମୋର ସାଥି ।

ତୁଟାଇ ପାରେନି ମୁହିଁ ତୁମଠାରୁ ପ୍ରୀତି ।।


ଏବେ ମାଡିଆସେ ବୟସର ଅମାରାତି ।

ଧବଳ କେଶ ସୂଚାଇ ଦିଏ ମନେ ଭୀତି ।।


ଯାହାସବୁ ହୋଇଗଲା ସବୁ ଆମ ସ୍ମୃତି ।

ବେଳହୁଁ ସତର୍କ ହେବା ଜରୁରୀ ନିହାତି ।।


ଆସୁଛି କାଳ ପାଖେଇ ଟାଣିନେବ ଚୁଟି ।

ଯମପୁରେ ନର୍କ ଯନ୍ତ୍ରଣାରେ ଦେବ ଘାଣ୍ଟି ।।


ସେଥିପାଇଁ ସାବଧାନ କରୁଅଛି ପ୍ରିୟେ ।

ମୋର ଛୋଟକଥା ମାନ ହୋଇଣ ସଦୟେ ।।


କାଳର କାଳ ଅଟଇ ସେହି ମହାକାଳ ।

ତାଙ୍କ ହସ୍ତରେ କାଳଟି ହୁଅଇ ଦୁର୍ବଳ ।।


ସର୍ବ ଦେବତା ଯାହାଙ୍କୁ ନିତିଛନ୍ତି ଧ୍ୟାୟୀ ।

ଯୋଗୀ ଋଷି ମୁନି ଯାର ପାଦେଛନ୍ତି ଲୟୀ ।।


ସେହି ଅଭୟ ପାଦରେ ଯିବାଟି ଶରଣ ।

କାଳଭୟ ନଥିବଟି ଲଭିବା ମରଣ ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action