Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ମହାପାତ୍ର ଜିକୁ

Action Others

4.1  

ମହାପାତ୍ର ଜିକୁ

Action Others

ମୃତ୍ୟୁ

ମୃତ୍ୟୁ

1 min
465


ସଞ୍ଜହେଲେ ସରେ ସତେ ସୂରୁଜର ସୁଖ

ସକାଳକୁ ସରେ ସେଇ ଶେଫାଳୀର ଶିରୀ

ସରିବାକୁ ସମୁଦ୍ରରେ ମେଲାଇ ତା ମୁଖ-

ନଈ ଅବା ଯାଏ ବହି ବାଟ ଚିରିଚିରି !


କୁକ୍କଟ ଓ କାକରାବ କାକର ସହିତେ

କପଟୀ ରାତିକୁ ମିଶି ମାରିଥାନ୍ତି ମିଶେ

କୁଞ୍ଚଖୋଲି କମର କି କାମନାର ହିତେ

ହୁତାଶନ ହିଆଟାକୁ ମାରିସାରି ହସେ ।


ଶିଆଳିର ଶେଯପରେ ଶ୍ରୀପତି ଶରୀର

ସୁରୁହୁଏ ସରିବାଟା ଶରର ଆଘାତେ

ସରିସରି ଯାଏ ସେହି ଶ୍ରବଣ କୁମାର

ଶୋଷାତୁର ତୁଣ୍ଡେଦେବ ବୋଲି ପାଣି ହାତେ ।


ଶୋଷକୁ ସାଉଁଟି ଶେଷେ ଶେଷସତ୍ୟ ପାଇଁ

ଶେଷ ସାରିବାକୁ ଆସେ ମୃତ୍ୟୁ ଧାଇଁ ଧାଇଁ !!


Rate this content
Log in

More oriya poem from ମହାପାତ୍ର ଜିକୁ

Similar oriya poem from Action