Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Yudhisthira Lenka

Inspirational

4.8  

Yudhisthira Lenka

Inspirational

କରୋନା ସନ୍ଦେଶ

କରୋନା ସନ୍ଦେଶ

1 min
370



କରୋନା କହୁଛି ଆରେ ମଣିଷ ।

ଦେଖିପାରୁନାହୁଁ ତୋର ଭବିଷ୍ୟ ।।


ମଣିଷର ନୁହେଁ କେବଳ ମହୀ ।

ସବୁ ଜୀବଙ୍କର ନିବାସ ତହିଁ ।।


ଭୂତାଣୁଠୁ ବଡ ପ୍ରାଣୀ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ।

ପରଂବ୍ରହ୍ମ ସୃଷ୍ଟି ଏହା ସମସ୍ତ ।।


ବଞ୍ଚିବା ସମସ୍ତଙ୍କ ଅଧିକାର ।

ଶୃଙ୍ଖଳା ଭାଙ୍ଗଇ ମଣିଷ ତାର ।।


ସଂକଟରେ ପଡେ ସେ ବାରମ୍ବାର ।

ଶାନ୍ତିଭଙ୍ଗ କରି ନିରବତାର ।।


ମଣିଷ ମାନେନି ବିଧିବିଧାନ ।

ଆହାରେ ବିହାରେ ଅସାବଧାନ ।।


ଯାହା ପାଏ ତାହା କରେ ଭକ୍ଷଣ ।

କଞ୍ଚାମାଂସ ମଧ୍ୟ କରେ ଭୋଜନ ।।


ପଶୁପକ୍ଷୀ ସରୀସୃପ ପତଙ୍ଗ ।

ଜୀବ ଶୃଙ୍ଖଳକୁ କରଇ ଭଙ୍ଗ ।।


ତାଙ୍କ ଦେହୁ ଭୂତାଣୁ ସଂଚାରଣ ।

ମଣିଷ ଦେହେ ହୁଏ ସଂକ୍ରମଣ ।।


ଗୃହପାଳିତ ପଶୁପକ୍ଷୀ ବାନ୍ଧି ।

ଖାଉଛି ମଣିଷ ତାହାକୁ ରାନ୍ଧି ।।


ବନ୍ଧାହୋଇ ଆଜି ରହିଛି ଘରେ ।

ସେମାନଙ୍କ ଅଭିଶାପ ଫଳରେ ।।


ମଣିଷ ପାଖରେ ବୁଦ୍ଧି ବିବେକ ।

ଦେଇଛି ଈଶ୍ୱର ନିରେଖି ଦେଖ ।।


ଖାଦ୍ୟଶୈଳୀ କଲେ ପରିବର୍ତ୍ତନ ।

ସ୍ୱଚ୍ଛତା ଜୀବନେ କଲେ ପାଳନ ।।


ସୁରକ୍ଷିତ ହେବ ଆମ ଜୀବନ ।

କରୋନା ସନ୍ଦେଶ ହେ ସୁଧୀଜନ ।।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational