Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PRASANTA KUMAR MAHAPATRA

Romance

4.7  

PRASANTA KUMAR MAHAPATRA

Romance

ପଦଟିଏ ତୋ ନାଁରେ ପ୍ରିୟା ୪୬

ପଦଟିଏ ତୋ ନାଁରେ ପ୍ରିୟା ୪୬

1 min
240


ନୀରବ, ନିସ୍ତବ୍ଧ

ଘନ ଅନ୍ଧକାର ଭିତରେ

ତା’ରି କୋମଳ ଛୁଆଁ......


ସତେ ଅବା କେଉଁ ଅପସରୀର

ନଗ୍ନ ଅଭିସାର ।


ରୋମାଞ୍ଚିତ ତନୁ ମନ ମୋର

ସ୍ଵଚ୍ଛ ତୁଷାରର ରାତ୍ରିବାସ

ଭିତରେ ତା ଉନ୍ମୁକ୍ତ ଅଙ୍ଗ ସୌଷ୍ଠଭ

ଆମନ୍ତ୍ରଣ କରୁଥିଲା ମୋତେ ।


ସେ ଯେତିକି ଯେତିକି ଶୀତଳତା ନେଇ

ଜାବୁଡି ଧରୁଥିଲା ମୋତେ

ମୁଁ ସେତିକି ସେତିକି ଉତ୍ତପ୍ତ

ହୋଇ ଉଠୁଥିଲି;

ବିଗଳିତ, ଘର୍ମାକ୍ତ ହେଉଥିଲି ।


ସବୁଜ ପତ୍ର ଗହଳି ଭିତରୁ

ଆଖି ମାରି ଅଦୃଶ୍ୟ ହୋଇ ଯାଉଥିଲା ସେ,

ପୁଣି ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନାର ଝଲକ ନେଇ

ଜାବୁଡି ଧରୁଥିଲା ମୋତେ ।


ଧୀରେ ଧୀରେ ମୁଦ୍ରିତ ହୋଇ ଯାଉଥିଲା

ଚକ୍ଷୁ ମୋର ....

ଆଉ ବି ମୋ ଛାତିରେ

ମଥା ରଖି ଶୋଇ ଯାଉଥିଲା

ଅଳସୀ ମୋ ପ୍ରିୟା । 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance