Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

PRASANTA KUMAR MAHAPATRA

Romance

4.0  

PRASANTA KUMAR MAHAPATRA

Romance

ପଦଟିଏ ତୋ ନାଁରେ ପ୍ରିୟା ୪୯

ପଦଟିଏ ତୋ ନାଁରେ ପ୍ରିୟା ୪୯

1 min
208


ମୁଁ ତୁମର ଶୂନ୍ୟ ଭୂଗୋଳ 

ଭିତରେ ଆତଯାତ ହେଲି 

ତୁମର କୋମଳ ସ୍ପର୍ଶରେ 

ଘର୍ମାକ୍ତ ହେବାକୁ ଲାଗିଲା 

ମୋ ଅବୟବ ।

ତାରାମାନେ ଆଖି ବୁଜିଦେଲେ ।

ଗଛମାନେ ମୁହଁ ତଳକୁ ପାତିଲେ

ପକ୍ଷୀଟିଏ ଲାଜେଇ ଯାଇ 

ଚିତ୍କାର କଲା

ମୁହଁ ବୁଲାଇ ନେଇ ଉଡିଗଲା ।

ଝିଙ୍କାରିମାନେ ଚାଲିଗଲେ ମାଟିର ତଳକୁ 

ଆହୁରି ତଳକୁ

ଲୁଚି ଲୁଚି ପ୍ରେମର ସଙ୍ଗୀତ ଗାଇଲେ ।

ମୋ ଦେହର ଉଷୁମ ରକ୍ତରେ 

ଉଜାଣି ଉଠିଲା 

ଅଙ୍ଗ ପ୍ରତ୍ୟଙ୍ଗରେ ସୃଷ୍ଟି ହେଲା 

ଅପୂର୍ବ ଉଦ୍ଦାମତା 

ମାଂସପେଶୀମାନେ ଫକ ଫକ 

ନାଚି ଉଠିଲେ 

ଲୋମକୁପ ଶିହରୀ ଉଠିଲା ।

ତୁମେ ମୋତେ ଜଡେଇ

ଧରିଥିବାର ଅନୁଭବ କଲି 

ତଥାପି 

ମୁଁ ଖୋଜିବାରେ ଲାଗିଲି ତୁମର ଶରୀର 

ମୁହୂର୍ତ୍ତମାନେ ଦୀର୍ଘରୁ ଦୀର୍ଘତର ହେଲେ 

ମୁଁ କିନ୍ତୁ ପାରିଲିନି 

ତୁମେ ଥିଲ ଏକ ଆଶରୀରୀ !

ମୁଁ ତୁମକୁ ଶରୀର ଦେଲି 

ତୁମ ଦେହରେ ହାତ , ଗୋଡ , ଓଠ ,

ନାସା , ଚକ୍ଷୁ , କେଶ , ସ୍ତନ ,ଜରାୟୁ .........ସର୍ବାଙ୍ଗ 

ଖଞ୍ଜି ଦେଇ 

ପାଲଟିଗଲି ସ୍ରଷ୍ଟା 

ମୋ ସୃଷ୍ଟିର ମୁଁ ଅଧୀଶ୍ଵର ।

ମୋ ପ୍ରିୟତମାର ସ୍ରଷ୍ଟା ମୁଁ 

ଦ୍ଵିତୀୟ ଇଶ୍ଵର ।  

 


Rate this content
Log in