Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ପବିତ୍ର ବେହେରା , ସମ୍ବଲପୁର

Abstract Romance Fantasy

4.5  

ପବିତ୍ର ବେହେରା , ସମ୍ବଲପୁର

Abstract Romance Fantasy

ପବିତ୍ର ହୃଦୟ

ପବିତ୍ର ହୃଦୟ

1 min
190


ଜୀବନ ମୋ ପୁରୁଣା ବହି ପରି 

ଅପେକ୍ଷା କରିଛି ସୁଖର ପରୀ,

କେବେ ଆଉ ଆସିବ ମୋ ସୁନ୍ଦରୀ

ନେବ ଦିନେ ମୋର ମନକୁ ହରି ।


ବାତାୟନ ପଥେ ଚାହିଁ ରହିଛି

ସ୍ପନ୍ଦନ ତା ପାଶେ ଅଟକୁଛି,

ଆନନ୍ଦ ଲାଗୁନି ଆଉ କିଛି

ତା ପାଇଁ ଖାଲି ମୁଁ ବଞ୍ଚିଛି ।


ଅପୂର୍ଣ୍ଣ ମୁଁ ଜୀବନ ସାଥି ବିନା 

ଅଧୁରା ଲାଗେ ଏକା ତା ବିନା,

କେମିତି କହିବି ମୋ ବେଦନା

ଅବୁଝା ହୃଦୟ କାନ୍ଦୁଛି ସିନା ।


ଲାଗୁଛି ମୋ ପାଶେ ମୋ ପ୍ରିୟା ଅଛି

ହୃଦୟ ତାହାକୁ ଚିହ୍ନି ପାରୁଛି,

ତା କଥା ମୋ ମନ ଶୁଣି ପାରୁଛି

ପ୍ରାଣ ପ୍ରିୟା ମୋତେ ଆଜି ଡାକୁଛି ।


ଆନନ୍ଦ ହୁଏ ମୋ ଅଝଟ ମନ

ହୃଦୟେ ମୋ ବର୍ଷା ବିନ୍ଦୁର ଚିହ୍ନ,

ପୂର୍ଣ୍ଣ ହେଲା ମୋ ମନର ସ୍ୱପ୍ନ

ଭାଗ୍ୟ ଆସେ ଧରି ଉଜ୍ବଳ ଜହ୍ନ ।


ପ୍ରେମ ବନ୍ଧନେ ଛନ୍ଦି ଦେଲ ଇଶ୍ୱର

ନହେବ କେବେ ଆମପାଇଁ ପଥର ,

ଆଖି ପଲକେ ରହିଲା ସାଥି ମୋର

ଅଲଗା ନହେଉ ପ୍ରେମ ଆମର ।


ସୁଖୀ ଯୋଡି ପ୍ରକୃତି ପାରେନି ସହି

ଅଲଗା କରିବାକୁ ଆସଇ ଧାଇଁ ,

ଶୁଆ ଶାରୀ ଭଳି ଆମ ଜୀବନ ହୋଇ

କେବେ ମଥା ଦେବା ନାଇଁ ନୁଆଇଁ ।


ସଭିଙ୍କ ପାଶେ ଖେଳୁ ଆନନ୍ଦ ଲହରୀ

ସଭିଙ୍କୁ ମିଳୁ ଥାଉ ସରଗର ପରୀ ,

ହରଷ ମନ ହେଉଥାଉ ସବୁରି

କଷଣ ଦୂର କର ହେ ମୁରାରୀ ।





Rate this content
Log in