Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Tragedy

3  

Hrushikesh Satpathy

Tragedy

ନିର୍ଲିପ୍ତ ନିର୍ବାଣ

ନିର୍ଲିପ୍ତ ନିର୍ବାଣ

1 min
424


ତୁମେ କାହାପାଇଁ ପ୍ରଣୟିନୀ ସତ

    ମୋ' ପାଇଁ ପ୍ରଣୟ 

      ଜଳଧାର ।


ତୁମେ କାହାପାଇଁ ଈର୍ଷା ଇନ୍ଦୁମତି 

   ମୋ' କୋଳ କାହାଣୀ 

       ରତ୍ନହାର ।


କେତେବେଳେ ତୁମେ ଲୁହଝର ହୋଇ

      ଧାର ଧାର ହୋଇ

       ଯାଅ ବହି ।


ପୁଣି କେତେବେଳେ ବହିଯାଅ ସିନା

      ବିରହ ବେଦନା

       ଯାଅ ଦେଇ ।


ବେଳେବେଳେ ତୁମେ ଆନନ୍ଦାଶ୍ରୁ ହୋଇ

     ଖୁସିରେ ଖୁସିରେ

       ଖସିଯାଅ ।


ପୁଣି କେତେବେଳେ ଦୁଃଖର ଢେଉରେ

     ଲୁଚି ଲୁଚି ତୁମେ

       ହସୁଥାଅ ।


ହସରେ ତୁମରି  ଅମାପ ଆଶ୍ୱସ୍ତି

     ଆଶ୍ୱସ୍ତ ଆଶ୍ୱସ୍ତ

       ଅଳ୍ପ ଅଳ୍ପ ।


ଦୁଃଖ ତ ତୁମରି ଅକୁହା ଅଲିଭା

    ଦେଇଯାଏ ମୋତେ

       ଗଳ୍ପ କଳ୍ପ ।


ଲୁହ ଝର ହୋଇ ପ୍ରଣୟିନୀ ପରି

     ସୁଖରେ ଦୁଃଖରେ

       ସାଥି ହୁଅ ।


ନିନ୍ଦା ବି ତୁମର ପ୍ରଶଂସା ତୁମର

     ନୀରବ ନିଆଁରେ

       ଜଳୁଥାଅ ।


ଦୁଇ ବିନ୍ଦୁ ମାତ୍ର ତଥାପି ଅଜସ୍ର

      ତୁମରି ତର୍ପଣ

      ମହା ଯାତ୍ରା ।


ନୀରବେ ନୀରବେ ଦେଇଯାଅ ତୁମେ

       ନିର୍ଲିପ୍ତ ନିର୍ବାଣ

        ସୂକ୍ଷ୍ମ ମାତ୍ରା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy