Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhati Mahapatra

Abstract Comedy Romance

3  

Prabhati Mahapatra

Abstract Comedy Romance

ମୁଁ ସପ୍ତମ ଶ୍ରେଣୀ ଝିଅ

ମୁଁ ସପ୍ତମ ଶ୍ରେଣୀ ଝିଅ

1 min
254



ମୋର ପରିଷ୍କାର ମନେ ଅଛି ।

ଯେବେ ମୁଁ ସପ୍ତମରେ ପଢୁ ଥିଲି

ନୂଆ ନୂଆ ଭାବନାରେ

ଦେହଟା ଶିହରୀ ଉଠୁ ଥାଏ ।

ମନଟା ଭାରି ଚଗଲା 

ବୋଲ ମାନୁ ନଥାଏ ।

ଯେମିତି ମନେ ହୁଏ, କିଏ ପାଖରେ

କାନରେ ଗୁଣୁଗୁଣୁ କରୁଛି ।

ଅଳସ ଦେହରେ ଶକ୍ତି ସଂଚାର

କେବେ ପୁଷ୍ପ ଉଦ୍ୟାନ ତ 

କେବେ ନଦୀ ପଠା ।

କହିବାକୁ ପଡୁ ନଥାଏ ,

ଆପେ ଆପେ ପାଦ ଅଝଟିଆ ....

ଆଖିରେ ଯଦି ବାଦଲ ଖଣ୍ଡେ ଭାସେ,

ମନ ସଂଗୀତ ମୁଖର ହେଉ ଥାଏ ।

ଦଲକାଏ ପବନ ଯଦି ସ୍ପର୍ଶ କରେ

ଅପୂର୍ବ ଆନନ୍ଦ ଅନୁଭବ 

କହିବାକୁ ଭାଷା ନାହିଁ ।

ଖୋଲା ଆଖିରେ ଯେ କେତେ ସ୍ବପ୍ନ

କେବଳ ହୃଦୟ ହିଁ ଜାଣେ ।

ମାନସ ପଟରେ ଗଢି ଉଠେ 

ଦେବ ଲୋକର ରାଇଜ ।

ସମସ୍ତେ ଆପଣାର ଲାଗୁ ଥିଲେ

ପ୍ରତ୍ୟେକ ବିଶ୍ଵାସ ଯୋଗ୍ୟ ।

ମୋର ଚଞ୍ଚଳ ଗତି ବିଧିକୁ ନେଇ

ପ୍ରଶ୍ନବାଚୀ ସୃଷ୍ଟି ।

ମୁଁ କ'ଣ କରି ଥାନ୍ତି ଯେ .....

ଏଇଟା ତ ବୟସର ଦୋଷ !

ମୋର ଜେଜେଙ୍କ ଯୋଉ କଥା

ଆରେ ସପନା , 

ମୋ ନାତୁଣୀ ବଡ ହୋଇ ଗଲାଣି ।

କାହା ଘରେ ଚାଉଳ ପକେଇଛି

ଦେଖିବୁ ...

ଆଗାମୀ ତିଥିରେ କାମ ସାରି ଦେବା ।

ହେଲେ ,ମୋତେ କାହିଁକି ଲାଜ ଲାଗୁଛି ।

ଆଗରୁ ତ ଏମିତି ଲାଗୁ ନଥିଲା ।

ସତରେ କ'ଣ ?

ଓଃ ମୁଁ କିନ୍ତୁ ଭାବି ପାରୁ ନଥାଏ ।

ଏ ବୟସଟା କ'ଣ ସତରେ ଦୁଷ୍ଟାମୀ ଜାଣେ ?

ମୋ ମନକୁ ବାନ୍ଧି ନେଲା ?

ପ୍ରଜାପତି ଧରି ଉଡେଇବାକୁ ଇଛା

ଯେତିକି ପଢାରେ ମନ

ସେତିକି ଚଗଲାରେ

ଆଉ ଥରେ, ସେ ଦିନ ଫେରନ୍ତା କି ?

ମୁଁ ଯିବାକୁ ଦେବିନି ।

ଏତେ ସବୁ କାହାକୁ ଦେଖି ଭାବୁଛି ......

ମୋ ଅଗଣାର ଦର ଫୁଟା 

ଗୋଲାପ ଫୁଲକୁ ଦେଖି ......

ପହିଲି ଆଷାଢ଼ର ଟୋପାଏ ପାଣି

ତା ଓଠରେ ପଡ଼ି ହୃଦୟ ହରଣ କରିଛି ।

ସତରେ ପ୍ରକୃତି ଓ ଜୀବନ ଭିତରେ

କେତେ ନିବିଡତା .......।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract