Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Monali Nayak

Tragedy Crime Others

3.3  

Monali Nayak

Tragedy Crime Others

ମୁଁ କି ଅଲୋଡ଼ା ଏତେ

ମୁଁ କି ଅଲୋଡ଼ା ଏତେ

1 min
389



କନକ ଗୋରା ମୋ

    କୋମଳ ତନୁ କୁ

       ଖେଳେଇ ଖାଇଲ କେତେ, 

ସକାଳ ସୂରୁଯ

     ଉଇଁଲା ବେଳକୁ

        ଅସତୀ କହିଲ ମୋତେ |


ଜହ୍ନୀ ଫୁଲ ପରି

    ସଞ୍ଜେ ଫୁଟିଥିଲି

        ଭଅଁର ନଥିଲା ଛୁଇଁ,

ଚାରିଘଡି ରାତି

     ଗଡିଛି କି ନାହିଁ

        ନିଜକୁ ପାଇଲି ନାହିଁ |


ବାନ୍ଧିଲା କବରୀ

     ଅଲରା ବଲରା

        ବସନ ର ନାହିଁ ପତ୍ତା,

ଅକ୍ଷତ ଯୌବନ

     ବିକ୍ଷିପ୍ତ ସପନ

        ହଜିଗଲା ଗୁପ୍ତ ସତ୍ତା |


ଯଥେଛ୍ଚା ଭୋଗିଲ

    ଭାଗ ଭାଗ କରି

        ଭାଙ୍ଗି ମୋର ସବୁ ଦମ୍ଭ,

ଅଣାୟତ୍ତ ତୁମ

    କାମୁକତା ପାଶେ

         ହୋଇଗଲି ହତମ୍ଭବ |


ଫୁଲ ଟିଏ ହୋଇ

     ଫୁଟୁ ନ ଫୁଟୁଣୁ

        ଦଳି ମକଚିଲ ମୋତେ, 

ତୁମେ ହୋଇଗଲ

     ସତିଆ ପୁରୁଷ

        ମୁଁ କି ଅଲୋଡା ଏତେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy