Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kiranbala Rath

Tragedy

4.5  

Kiranbala Rath

Tragedy

ମୋ ପ୍ରିୟାର ଗାଁ

ମୋ ପ୍ରିୟାର ଗାଁ

1 min
301


ଏହି ବାଟ ଦେଇ ମୋର ପ୍ରିୟା ଆସଇ

ପ୍ରେମ ପୀରତି କୁ ନେଇ

ଦୁଇ କୂଳ ଥାଇ ଅଳସୀ ନଇଁ ଟା 

ପାଖେ ପାଖେ ଯାଏ ବୋହି ।


ତା ' ପାଖେ ରହିଛି ଦୂର ପରବତ

ଦେଖାଯାଏ ଡାଳ ବଣ

ସେପଟୁ ବହଇ ଦେହ ଦୋହଲାଇ

ମୃତ ମନ୍ଦ ସମୀରଣ ।


ସୁରୂଯ ଆସିଲେ ମୋର ପ୍ରିୟା ଉଠଇ

ଗହମ ନିଦକୁ ଭାଙ୍ଗି

ଧିର ଚାଲି ତା'ର ଗୋଲାପି ଅଧର

ଚାଲି ପାଦକୁ ଛନ୍ଦି।


ପ୍ରିୟା ର ଗାଆଁ ରେ ବଣ ମଲ୍ଲୀ ଫୁଟେ

ବାସ ତା'ର ମହମହ

ଆମ୍ବ ଗଛ ଡାଳେ କୋଇଲି ରାବଇ

ବହେ ପ୍ରୀତି ର ମଳୟ ।


ଚମ୍ପା, କନିଅର, ଅପରାଜିତା ଫୁଲ ଯେତେ

ଫୁଟଇ ଫୁଲ

ଫୁଲର ମହକ ମନେ ଭରିଯାଏ

ଖୁସିର ଅମୂଲ ମୂଲ ।


ସେ ଗାଆଁ କୁ ନେଇ କେତେ ଯେ ସପନ

ଦେଖଇ ମୁଁ ନିତିଦିନ

ପ୍ରେମ ପ୍ରଣୟର ଖୁସିରେ ଖୁସିରେ

ବିତିଛି ଯେ କେତେ ଦିନ।


ଏ ପଥେ ଆସଇ ପ୍ରିୟା ମୋର ପାଶେ

ଖୁସି ର ଲହରୀ ନେଇ

ସଞ୍ଜ ହେଲେ ଫେରେ ବିରହ ମନରେ

ପ୍ରତାରଣା ସିଏ ଦେଇ ।


ସେହି ଗାଁ ମୋର ଚିର ପରିଚିତ

ସେ ଗାଁ ର ବିଲ ବଣ

ଆଜିବି ରହିଛି ମନ ଉହାଡରେ

ଅତୀତର ଅଭୁଲା ଦିନ।


ଆଜି ପ୍ରିୟା ନାହିଁ ଯାଇଛି କେବେଠାରୁ

ଆଉ କାହା ବଧୂ ହୋଇ

ହେଲେ ମନ ମୋର ଏ ଯାଏଁ ରହିଛି

ପ୍ରୀତି ଅପସୋରା ହୋଇ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy