Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kiranbala Rath

Inspirational

4.0  

Kiranbala Rath

Inspirational

ନାରୀ ର ଅନ୍ତ ସ୍ୱର

ନାରୀ ର ଅନ୍ତ ସ୍ୱର

1 min
209


ଏ ସୁନ୍ଦର ପୃଥିବୀରେ

ଏକ ମୁକ୍ତ ବିହଙ୍ଗ ହେବା ପାଇଁ

ଚାହେଁ ମୁଁ.... ।


ମୁଁ ଖୋଜୁଛି....

ଟିକିଏ ସ୍ବାଧୀନତା, ଶାନ୍ତି , ମୁକ୍ତି 

ଏବଂ ଅସୀମ ସାହସ... ।


କିଛି ସ୍ନେହ ଏଇ ସଂସାର ର

କିଛି ହୃଦୟହୀନ ମଣିଷଙ୍କ 

ହୃଦୟରୁ ,,,,

କିଛି ଆପଣାପଣ ର ଭାବ ! !


ଏ ସୁନ୍ଦର ପୃଥିବୀର

ଅନୁପମ ସୃଷ୍ଟି , ସେ ନାରୀ ; 


କିନ୍ତୁ କାହିଁକି .... ?

ସେ ନାରୀ ଆଜି କଳଙ୍କିନୀ 

ଯୌତୁକ ଜୁଇ ରେ ମୁଠା ମୁଠା 

ଜଳନ୍ତା ପାଉଁଶ ,,,,

ଘର କୋଣର ଅଲୋଡ଼ା 

ଅସଜଡା ଖେଳନା 

ତା'ର ଅସଜଡା ଜୀବନ କୁ

ସଜାଡୁ ସଜାଡୁ....

ତା'ର ଦେହର କ୍ଷତ ଲୁହ ହୋଇ

ବୋହିଯାଏ ....! ?


ସେ ବି ଉଡ଼ିବା କୁ ଚାହେଁ 

ପରାଧିନ ଲୁହା ର ପଞ୍ଜୁରୀ ଭାଙ୍ଗି ,,,,

ଅନ୍ଧକାର ମୟ ଜୀବନ ଠାରୁ

ମୁକ୍ତ ଆକାଶ ର ଆଲୋକ

ସନ୍ଧାନେ ସେ ବି ଚାହେଁ ! ! 

ଏ ସୁନ୍ଦର ପୃଥିବୀରେ 

ହସିଖେଳି ଫୁଟିବାକୁ ! !


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational