Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Rupali priyadarshini Samantaray

Classics

4  

Rupali priyadarshini Samantaray

Classics

ମୋ ଗୁରୁ

ମୋ ଗୁରୁ

1 min
318


ଜ୍ଞାନ ବିନା ପରା ଜୀବନ ଅସାର

ସବୁ ମୂଲ୍ୟ ହୀନ ଲାଗେ ।

ତାଙ୍କରି ଆଶିଷ ଶିକ୍ଷା ଦୀକ୍ଷା ପାଇ

ଜ୍ଞାନର ଆଲୋକ ଜାଗେ ।।

ଅଜ୍ଞାନ ର ସେହି ଅନ୍ଧାର ଭିତରେ

ସିଏ ଆଲୋକର ଗୁଛ ।

ବିଦ୍ୟା, ବୁଦ୍ଧି ପୁଣି ସଂସ୍କାର ସଂସ୍କୃତି

ଦୟା, କ୍ଷମା ର ସେ ଉତ୍ସ ।।

ଏକଲବ୍ୟର ଦ୍ରୋଣାଚାର୍ଯ୍ୟ ସିଏ

ବଶିଷ୍ଠ ଶ୍ରୀରାମଙ୍କର ।

ବିବେକାନନ୍ଦ ଙ୍କ ରାମ କୃଷ୍ଣ ପୁଣି

ସାନ୍ଦି ପନି କୃଷ୍ଣଙ୍କର ।।

ଦୁନିଆ କହୁଛି ପ୍ରଥମ ଗୁରୁ ଅଟେ

ମାଆ ପରା ସଭିଙ୍କର ।

ମୋ ପାଇଁ ପରା ଦ୍ଵିତୀୟ ମାଆ

ସାଜି ଛନ୍ତି ଗୁରୁ ମୋର ।।

ଛାଟ ରେ ତାଙ୍କର ବାଟ ମୁଁ ଦେଖିଛି

ଜୀବନର ଲକ୍ଷ୍ୟ ପଥେ ।

ଚାଲିବାକୁ ପୁଣି ଶିଖାଇଛନ୍ତି ସେ

ଆସୁ ଝଡ଼ ଝଞ୍ଜା ଯେତେ ।।

ସେ ଅଟନ୍ତି ବ୍ରହ୍ମା ସେ ଅଟନ୍ତି ବିଷ୍ଣୁ

ସିଏ ପରା ମହେଶ୍ୱର ।

ଜୀବନ ପଥରେ ଆଗେଇବା ପାଇଁ

ଲୋଡା ଆଶିଷ ତାଙ୍କର ।।

ଚରଣେ ତୁମର ପ୍ରଣାମ କରୁଛି

ଆହେ ଗୁରୁ ଦେବ ମୋର ।

ଜୀବନ ଯୁଦ୍ଧରେ ନିଶ୍ଚୟ ଜିତିବି

ଆଶିଷ ଥିଲେ ତୁମର ।।



Rate this content
Log in