Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Rupali priyadarshini Samantaray

Romance

3  

Rupali priyadarshini Samantaray

Romance

ଅସରାଏ ମେଘ ବରସିଥିଲା

ଅସରାଏ ମେଘ ବରସିଥିଲା

1 min
357


ନିଦାଘର ତାତି ସରିଯାଇଥିଲା

କାଳ ବୈଶାଖୀ ହେବାର ସମ୍ଭାବନା ନଥିଲା

ମୌସୁମୀ ଫେରିସରିଥିଲା

ତଥାପି ଅସରାଏ ମେଘ ବରଷି ଥିଲା ।


ସୂର୍ଯ୍ୟ ଆସି ସାରିଥିଲେ ହେଲେ

ସହରାଟା ଉଠି ନଥିଲା

ପାଖରେ ଛତା ଥିଲା ହେଲେ ପାଖାପାଖି

ଠିଆ ହେବାର ସାହସ ନଥିଲା ।


ଅନେକ ଭୟ ଆଉ ଉଦ୍ଦୀପନାର

ଛାତି ଟିକେ ଟିକେ ଥରୁଥିଲା

ସ୍ପନ୍ଦନ ବଢୁଥିଲା ଓଠ ନୀରବ ଥିଲା

ହେଲେ ଆଖି ଅନେକ କିଛି କହୁଥିଲା ।


ପ୍ରେମର ମେଘଟା ଆମକୁ

ଭିଜେଇ ସାରିଥିଲା

ମୌସୁମୀ ନଥିଲା କି ବୈଶାଖୀ ନଥିଲା

ତଥାପି ଅସରାଏ ମେଘ ବରଷି ଥିଲା ।


Rate this content
Log in