Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Pareshchandra Das

Romance

4  

Pareshchandra Das

Romance

ପାର୍ବଣ

ପାର୍ବଣ

1 min
401


ତୁମେ ତ ମଦିରା  ଯୌବନ ର ଶେଯ

    ପାଗଳ କରିଛ ମୋତେ ।

ଲହଡ଼ି ଭାଙ୍ଗିଛ ମୋ ଛାତିରେ କେତେ

    ଯନ୍ତ୍ରଣାର କରାଘାତେ ।।


ତୁମେ ତ ସୁଗନ୍ଧ   ଝରା ଶେଫାଳି ର

    ଆକୃଷ୍ଟ କରିଛ ମୋତେ।

ରାତି ଟିଏ ପରି   ହଜି ଗଲ କେବେ

    ରହି ଗଲ ମନ ରଥେ ।।


ସ୍ମୃତି ର ସଉଦା  ମୋ ଜୀବନ ହାଟେ

    ନିତି କିଣେ ନିତି ବିକେ ।

ବଣିକ ସାଜି ମୁଁ   ହାରି ଗଲି ବୋଧେ

    ନିଜକୁ ବିକିଛି ସତେ ।।


 ତୁମ ଛବି ଦେଖେ କେବେ ହସେ କାନ୍ଦେ

     ରୁଷି ବସେ ମନ ତୁଠେ ।

ପାର୍ବଣ ପାର୍ବଣ  ଲାଗେ ମୋତେ ସତେ

     ଛତୁ ଫୁଟୁ ପଛେ କାଠେ ।।

    

    

   


Rate this content
Log in